Jump to content
PatrickW

Karl Lagerfeld in GTA IV

tn_gallery_748_50_14791.jpg
Op de officiële GTA IV website was al eerder te lezen dat het radio station "K109 The Studio" gepresenteerd zou worden door DJ Karl. Vandaag is bekend gemaakt dat achter deze niemand minder dan de mode ontwerper Karl lagerfeld schuilgaat. Rockstar heeft artwork vrijgegeven waarop hij duidelijk te herkennen is, en ook heeft hij dit feit aan style.com bevestigd.

De verwachting is dat in de komende periode meer grote namen die meewerken aan GTA IV bekend zullen worden gemaakt als onderdeel van de marketing campagne.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Het staat zelfs al in Wikipedia ^_^

Leuk dat ze weer hebben besloten om met grote namen te gaan werken. Dat geeft toch wel weer wat extra vind ik.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

hannewasco, nog nooit gehoord over hem? kijk eens op TV naar iets over kleren mode enal en hij staat daar dan met ontelbare juwelen rondom zijn "dikke" nek en vettige rimpelige vingers

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hoeveel andere celebs komen in GTA IV nog. Mischien wel Phil Collins weer.

Ik hoop dat er celebs in zitten die er echt wat aan toevoegen, phil collins in VCS vond ik alleen maar b*llsh*t

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

NEE!! dit meen je niet he.. ik ben aan het spelen op me xbox.. alles cool.. ga eten.. ga daarna weer ff spelen :puh:.. zet em aan, RING OF DEATH!!!!!!!! ik hoop zo dat ik hem terug heb voor GTAIV.. :tu: dit is wel goed nieuws.. waarschijnlijk kan je dus weer door het leven gaan met nico en dikke black suits en tuxedo's enz..

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...