Jump to content

Taakbeheer is uitgeschakeld

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey :cya:

Ik heb een probleempje op mijn pc .Als ik taakbeheer wil openen met (crtl+alt+delete) of ale andere mogelijk heden komt hij niet niet !!!.hij zegt (taakbeheer is uitgeschakel door de systeembeheerder) ???? ik heb niks gedaan hoor met mijn PC :N

Dus ik dacht please gtagames.nl kan je me helpen

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is wat je kunt doen om hem weer aan te zetten ga naar start uitvoeren--->en typ: regedit en zoek HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Windows/

CurrentVersion/Policies/System, vervolgens zoek je de sleutel DisableTaskMgr en zet deze op 1 nu is de Taakbeheer uitgeschakeld. Om de Taakbeheer weer in te schakelen zet je de waarde gewoon op 0.

Als de map System er niet tussen staat, maak dan die map aan, en maak vervolgens de sleutel DisableTaskMgr aan, en zet de waarde op 1 om het uit te schakelen

Even in het kort:

0 is Taakbeheer inschakelen.

1 is Taakbeheer uitschakelen

Edit: RonaldVC zijn probleem was hij kon taakbeheer niet openen

MVG The Wizard

Bewerkt: door The Wizard
Geplaatst:

Een oplossing die veel simpeler is, en ook nog eens veel veiliger (omdat je niet in het register hoeft te komen) is; na een openen van Taakbeheer simpelweg dubbelklikken op de rand van het venster. Op die manier krijg je alle tabbladen en mogelijkheden weer terug.

Geplaatst:
Een oplossing die veel simpeler is, en ook nog eens veel veiliger (omdat je niet in het register hoeft te komen) is; na een openen van Taakbeheer simpelweg dubbelklikken op de rand van het venster. Op die manier krijg je alle tabbladen en mogelijkheden weer terug.

Als ik zijn post zo lees, kan hij door de melding niet eens taak beheer geopend krijgen.

[Ontopic]: Lees dit rustig door:

http://www.multidesk.be/artikels/artikel/84/

• 2 weken later...
Geplaatst:

Als ik zijn post zo lees, kan hij door de melding niet eens taak beheer geopend krijgen.

[Ontopic]: Lees dit rustig door:

http://www.multidesk.be/artikels/artikel/84/

tnxz :cya:

• 4 maanden later...
Geplaatst:
voglens mij kan je ook gewoon rechtermuisknop je startbalk, en dan taakbeheer >.<

tenminste hier..

Dat is hetzelfde als je Ctrl+Alt+Del doet ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...