iamyourghost Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Hey Ik heb een probleempje op mijn pc .Als ik taakbeheer wil openen met (crtl+alt+delete) of ale andere mogelijk heden komt hij niet niet !!!.hij zegt (taakbeheer is uitgeschakel door de systeembeheerder) ???? ik heb niks gedaan hoor met mijn PC Dus ik dacht please gtagames.nl kan je me helpen Reageren
The Wizard Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 (bewerkt) Dit is wat je kunt doen om hem weer aan te zetten ga naar start uitvoeren--->en typ: regedit en zoek HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Windows/ CurrentVersion/Policies/System, vervolgens zoek je de sleutel DisableTaskMgr en zet deze op 1 nu is de Taakbeheer uitgeschakeld. Om de Taakbeheer weer in te schakelen zet je de waarde gewoon op 0. Als de map System er niet tussen staat, maak dan die map aan, en maak vervolgens de sleutel DisableTaskMgr aan, en zet de waarde op 1 om het uit te schakelen Even in het kort: 0 is Taakbeheer inschakelen. 1 is Taakbeheer uitschakelen Edit: RonaldVC zijn probleem was hij kon taakbeheer niet openen MVG The Wizard Bewerkt: 9 april 2008 door The Wizard Reageren
RonaldVC Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Een oplossing die veel simpeler is, en ook nog eens veel veiliger (omdat je niet in het register hoeft te komen) is; na een openen van Taakbeheer simpelweg dubbelklikken op de rand van het venster. Op die manier krijg je alle tabbladen en mogelijkheden weer terug. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Een oplossing die veel simpeler is, en ook nog eens veel veiliger (omdat je niet in het register hoeft te komen) is; na een openen van Taakbeheer simpelweg dubbelklikken op de rand van het venster. Op die manier krijg je alle tabbladen en mogelijkheden weer terug. Als ik zijn post zo lees, kan hij door de melding niet eens taak beheer geopend krijgen. [Ontopic]: Lees dit rustig door: http://www.multidesk.be/artikels/artikel/84/ Reageren
iamyourghost Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Een oplossing die veel simpeler is, en ook nog eens veel veiliger (omdat je niet in het register hoeft te komen) is; na een openen van Taakbeheer simpelweg dubbelklikken op de rand van het venster. Op die manier krijg je alle tabbladen en mogelijkheden weer terug. Als ik zijn post zo lees, kan hij door de melding niet eens taak beheer geopend krijgen. [Ontopic]: Lees dit rustig door: http://www.multidesk.be/artikels/artikel/84/ tnxz Reageren
The Distortion Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 voglens mij kan je ook gewoon rechtermuisknop je startbalk, en dan taakbeheer >.< tenminste hier.. Reageren
FerryN Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 voglens mij kan je ook gewoon rechtermuisknop je startbalk, en dan taakbeheer >.<tenminste hier.. Dat is hetzelfde als je Ctrl+Alt+Del doet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.