stefan321 Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 ik zit er aan te denken om BF2142 te kopen. valt het spel tegen of is het wel een lol spel?? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Ik vind wel tegenvallend want alles zijn toekomst. Koop beter battlefield 2. Dat is leuker dan dat. Reageren
stefan321 Geplaatst: 9 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Ik vind wel tegenvallend want alles zijn toekomst. Koop beter battlefield 2. Dat is leuker dan dat. lol heb ik al en bf2142 ook maar die is niks aan breng hem weer terug Reageren
studio dewolf Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Oh, ik heb jou niet herkend Inderdaad battlefield 2142 is niet zo goed. Heb je ps3? Er komt battlefield 3 op ps3 die 90% van de omgeving kan kapot maken Reageren
Wesley Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 (bewerkt) Oh, ik heb jou niet herkend crazy.gif Inderdaad battlefield 2142 is niet zo goed. Heb je ps3? Er komt battlefield 3 op ps3 die 90% van de omgeving kan kapot maken icon_mrgreen.gif Battlefield Bad Company ja, die gaat naar de Xbox 360 en de Playstation 3. De makers van BF zijn op dit moment bezig met Battlefield Heroes, en daarna denk ik dat ze Battlefield 3 gaan aankondigen, die is te verwachten op de PC Alle informatie die er nu al is van BF3: Releasedatum: einde 2008 Gemaakt met ‘Frostbite DX’ (engine) Speelt zich af in het heden (net als Battlefield 2) Komt met 8 maps, elk geschikt voor maximaal 80 spelers (40 per team dus) Twee speelbare partijen: NATO en MEC (Middle Eastern Coalition) Zelfde speelstijl als voorheen (punten controleren voor aflopende ‘tickets’) Maps zijn voornamelijk in steden in het Midden-Oosten Ook weer met Squads en Commanders; Battalions zijn nieuw en bestaan uit 3 á 4 squads Vijf speelbare klassen: Sniper, Assault, Engineer, Medic, Support In totaal 48 verschillende voertuigen (24 per factie) 34 verschillende wapens (17 per factie), met 22 unlocks/upgrades (beide), zodoende 56 wapens Andere unlocks: andere munitie, body armor, helmen, camouflage en andere accessoires Mogelijk public beta in zomer 2008 Online bijgehouden stats, awards en ‘real world ranks’ ’Soldier feature’ – personages en avatars in MMO stijl (blijft vrij onduidelijk in het document) Ranked Servers zullen weken van tevoren beschikbaar worden gesteld aan verkopers/verhuurders voor tests en dergelijke In-game replay en recording feature VoIP (praten via je headset met de rest van de spelers), vriendenlijst, in-game instant messenger client en ‘uitgebreide ondersteuning voor clans’ Ingebouwde auto-software updater Alleen Windows Vista en OS X worden genoemd (betekent niet automatisch dat ‘ie Windows XP niet ondersteunt) Hopelijk gaat het er in ieder geval wel mooi uit zien Bewerkt: 10 april 2008 door Wesley_GTA Reageren
studio dewolf Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Ik heb het gezien op youtube filmpje. Je schuilt in huis en de tanks schiet op huis en het gaat instorten. Reageren
js007 Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Ik heb het gezien op youtube filmpje. Je schuilt in huis en de tanks schiet op huis en het gaat instorten. is het niet die nieuwe beterfield bad companie dat alle huizen kapot kunnne aleen de voorgevels? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 (bewerkt) @ studiodewolf, Waarom praat je de hele tijd over battlefield 3? Er is nog niks over Battlefield 3 bekend, enkel geruchten. Battlefield Bad Company komt binnenkort uit voor Xbox 360 en Playstation 3 en er zal door middel van de Frosbite DX engine in totaal 93% van de omgeving verwoest kunnen worden. Echter, Battlefield Bad Company bevat een destructive omgeving die niet bedoeld is als onderdeel van de gameplay. Het moet eerder worden gezien als een toevoeging die niet zo sterk de gameplay beinvloed, wat wel zo is bij Red Faction: Guerilla. En aan Battlefield Heroes werkt maar een klein deel van Dice, aangezien daar niet een volledige aandacht voor nodig is. Want ze zijn van plan eerst het core pakket van de game uit te brengen, en die willen ze dan uitbreiden met content die de spelers zelf bepalen. Zo hopen ze een game te krijgen die veel beter aansluit bij de gamers en stoppen ze er niet een heleboel onnodig content in. @js007, dat is nog niet bekend aangezien de game nog niet eens is aangekondigt. Bewerkt: 10 april 2008 door stefaneke Reageren
Wesley Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Stefaneke heeft gelijk, Er is bijna nog niks over bekend, dat BF3 uit komt of whatever, er zijn enigszins wat geruchten er over(Zie paar berichten hierboven ^^). En je moet nooit onofficiale websites vertrouwen, als je het zeker wilt bijhouden, houdt dan www.battlefield.com in de gaten, daar kun je alle nieuws bekijken van Battlefield Have Fun Reageren
studio dewolf Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Is Battlefield Bad Company niet battlefield 3? Ik dacht dat Battlefield Bad Company andere naam is battlefield 3. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Is Battlefield Bad Company niet battlefield 3? Ik dacht dat Battlefield Bad Company andere naam is battlefield 3. Battlefield Bad Company is voor Xbox 360 en de Playstation 3. Helaas komt Battlefield Bad Company niet op de pc. Wel komt Battlefield 3 voor de pc. Dus er zit een duidelijk verschil tussen, Battlefield BC, en battlefield 3. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.