-Niels- Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 Ik heb Photoshop 7 in de nederlandse versie. Maar omdat veel tuts in het engels werden weer gegeven. Wou ik graag de engelse versie installeren. Dus heb ik hem opnieuw geinstalleerd, de engelse versie, ik start hem op en hij was nog gewoon de nederlandse versie! :o kan iemand mij vertellen hoe dit komt?? Alvast bedankt groeten Reageren
-Niels- Geplaatst: 6 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 Ik snap nog steeds niet wat er aan de hand is. een beetje hulp zou toepasselijk zijn Sorry voor de dubbelpost maar ik begrijp er echt geen snars van :o Reageren
Tim14 Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 Spammen heeft geen zin meer, je word pas super/mega lid als je daarvoor verkozen word. En je weet heel goed dat je niet mag dubbelposten! Reageren
-Niels- Geplaatst: 6 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 Ik weet niet wat jij typt? Maar ik stelde hier een vraag, waar ik graag antwoord op zou willen hebben! En ik heb dat al gezegd van die dubbelpost! Ik moet gewoon ff antwoord op me vraag hebben Reageren
Tim14 Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 Ja! Dat weten wij ook wel bij de eerste post! Zo'n groot probleem is het niet. Dus je hebt geen recht om te spammen! nooit niet. Reageren
-Niels- Geplaatst: 6 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 Maar ik dubbelposte omdat ik geen antwoord, en andere mensen die later een topic hadden geopend wel! en anders kreeg ik nooit antwoord maar nu Back 2 topic Reageren
Tim14 Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 Maar ik dubbelposte omdat ik geen antwoord, en andere mensen die later een topic hadden geopend wel! en anders kreeg ik nooit antwoord maar nu Back 2 topic Ja dat betekent dus dat andere mensen het niet weten, Geduld met een hoofdletter. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 Ik heb Photoshop 7 in de nederlandse versie.Maar omdat veel tuts in het engels werden weer gegeven. Wou ik graag de engelse versie installeren. Dus heb ik hem opnieuw geinstalleerd, de engelse versie, ik start hem op en hij was nog gewoon de nederlandse versie! :o kan iemand mij vertellen hoe dit komt?? Alvast bedankt groeten Instaleer je hem over de oude versie heen of verwijder je eerst de oude versie volledig? Reageren
TubS Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 mischien staat er nog in de map van adobe bij fotoshop een language bestandje, ik weet het niet zeker maar zou kunnen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.