Talietje Geplaatst: 9 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Geen reacties? >>> Door RonaldVC: Het is niet nodig na een paar uur al te bumpen, dat mag pas na een dag, als het topic naar beneden gezakt is. Voortaan even op letten.<<< Reageren
studio dewolf Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Aleee, ik ga het beoordelen. De achtergrond is echt schitterend met veel verschillende effecten. Maar beter dat zwart rechts wegdoen want dat past niet. De lettertype is ok. Die zwarte streep links beter ook weg. De tekening is ok. 9,4/10 Reageren
Talietje Geplaatst: 9 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2008 welke streep? Dat is zijn zwaard xd Reageren
studio dewolf Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Nee, andere zwarte streep van benenden naar boven. Reageren
Gijsso Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Wel heel vet. Mooi contrast tussen links van het plaatje (heel rustig) en rechts (heel druk). Verder heb je de juiste kleuren gebruikt (niet zoals paars en geel) en de lettertype is prachtig. Een dikke 10/10 Reageren
Hackman Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Ik kan er niets aan opmerken, ik vind dit wel een 10 waard, Ga Zo Door! Reageren
Jay; Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 (bewerkt) Comment: Allereerst moet ik zeggen dat de achtergrond er mooi uitziet en je dus goed hebt gebrusht. Vooral aan de rechterkant heb je erg je best gedaan met de verschillende kleuren maar het is misschien iets teveel van het goeie. Signatures kunnen ook mooi zijn als er licht is gebrusht en je meer aandacht besteed aan de render dan aan de achtergrond zelf. De tekst ziet er opzeg wel aardig uit al had het in een andere kleur gekund. Het valt nu niet echt op en dit komt dan ook doordat er hevig is gebrusht op de plek waar de tekst zit. Je hebt je render op een goede plaats gezet maar het zou misschien beter zijn als de sig zelf wat kleiner was en je dus meer van de render zag. Je hebt er verschillende effecten ingedaan en sommige zijn dan ook mooi te zien. Gelukkig heb je wel een border met een rustig zwart lijntje dat ook niet dikker had gehoeven. Let er dus op dat je ook wat meer aandacht moet besteden aan de render en alles wat er om heen zit dan alleen aan het brushen. Rate: 7.2 Bewerkt: 9 april 2008 door Jay; Reageren
Hackman Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Wat ik ook nog wel wil opmerken is dat je altijd goede lichteffecten in je sigs gebruikt... Reageren
2fast{0} Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Tallex je signatures worden beter en beter. Ik vind deze persoonlijk niet al te best. Je achtergrond is wel mooi en ook je render is wel leuk alleen is hij nogal klein en helemaal in een hoek gezet waardoo je signature alsnog erg leeg overkomt. Probeer je render in het midden te plaatsen of wat groter te maken, ook kun je de signature voormaat naar 450x150 px. veranderen. Het render en je achtergrond passen wel mooi bij elkaar en ook het font ziet er erg leuk uit. Ook heb je een mooie 1 px. rand. Ik vind hem zelf niet al te best, je krijg van mij een 6,5/10. Veel succes met Photoshop ! Mvg, 2fast{0} Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.