GTA player 10 Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Ik kan de missie Air Raid niet voltooien. Kan iemand me helpen, heeft iemand tips? P.S. Ik gebruik geen codes. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 (bewerkt) Oei, de Zero missies. Altijd lastig. Om te beginnen raad ik je aan om de missie overdag te spelen. De vliegtuigen kun je dan veel beter zien dan normaal. Rond twee uur middag is ook wel oké. Doe het zeker niet bij zonsondergang. Het mooie aan deze missie is dat ze in groepjes komen na elkaar. Daardoor zul je na een paar keer al een beetje weten van welke kanten ze komen. Zoals je waarschijnlijk gemerkt hebt, is het een kwestie van schieten. Het is dus de bedoeling om rustig te blijven concentreren. Ga niet letten op andere dingen, maar juist alleen op de vliegtuigjes. Ga trouwens niet te veel letten op Zero. Natuurlijk wel uitkijken dat je hem niet neerknalt. Hij zal de hele tijd dingen screeuwen enzo. Misschien dat je het zelfs handig vind om het geluid even uit te zetten. Daarnaast is er nog een belanrijk punt bij deze missie. En dat is dat je niet moet frusteren als de missie mislukt. Dit zal alleen een negatief invloed hebben. Ga het niet continu achter elkaar doen. Neem na een paar keer even een pauze. Let op waar het misgaat. Pas dit dan in een andere keer aan. Indien je met cheats speelt is er een manier om deze missie wel heel makkelijk te maken. De cheat blaas alle voertuigen op zorgt ervoor dat ze vanzelf ontploffen. PC: CPKTNWT Xbox: PS2: Wil het echt allemaal niet lukken kun je nog altijd een savegame aanvraag doen als je over een PC of PS-2 versie beschikt. Voor dat laatste moet je wel een armax hebben. Nog erg veel succes met de missie! GTA-fan2... Bewerkt: 9 april 2008 door GTA-fan2 Reageren
Kloep Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Hier wil ik nog even aan toevoegen dat je altijd rustig moet blijven, als je dit niet doet, lukt het nooit. Succes ermee!! Reageren
cj101 Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 en stress niet als het niet lukt je hoeft hem niet te spelen want het is geen hoofdmissie Reageren
GTA player 10 Geplaatst: 10 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Bedankt voor de tips!! Reageren
steintje Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Oei, de Zero missies. Altijd lastig. Om te beginnen raad ik je aan om de missie overdag te spelen. De vliegtuigen kun je dan veel beter zien dan normaal. Rond twee uur middag is ook wel oké. Doe het zeker niet bij zonsondergang. Het mooie aan deze missie is dat ze in groepjes komen na elkaar. Daardoor zul je na een paar keer al een beetje weten van welke kanten ze komen. Zoals je waarschijnlijk gemerkt hebt, is het een kwestie van schieten. Het is dus de bedoeling om rustig te blijven concentreren. Ga niet letten op andere dingen, maar juist alleen op de vliegtuigjes. Ga trouwens niet te veel letten op Zero. Natuurlijk wel uitkijken dat je hem niet neerknalt. Hij zal de hele tijd dingen screeuwen enzo. Misschien dat je het zelfs handig vind om het geluid even uit te zetten. Daarnaast is er nog een belanrijk punt bij deze missie. En dat is dat je niet moet frusteren als de missie mislukt. Dit zal alleen een negatief invloed hebben. Ga het niet continu achter elkaar doen. Neem na een paar keer even een pauze. Let op waar het misgaat. Pas dit dan in een andere keer aan. Indien je met cheats speelt is er een manier om deze missie wel heel makkelijk te maken. De cheat blaas alle voertuigen op zorgt ervoor dat ze vanzelf ontploffen. PC: CPKTNWT Xbox: PS2: Wil het echt allemaal niet lukken kun je nog altijd een savegame aanvraag doen als je over een PC of PS-2 versie beschikt. Voor dat laatste moet je wel een armax hebben. Nog erg veel succes met de missie! GTA-fan2... hij zei toch dat hij geen cheats gebruikt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.