ChristiaanGTA Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Lang niet gephotoshopt vandaar dat ik hem niet super vind Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Een beetje leeg het achtergrond. Alle Lettertype's zijn ook niet echt goed. Made by christiaan was me niet eens opgevallen! en de Render is een beetje leeg... een 6 Reageren
Gijsso Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Een beetje heel erg donker en leeg. Lettertype is wel mooi maar verder is er niks spannends aan. 6/10 Reageren
Jay; Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 (bewerkt) Comment: Ik vind eigenlijk wel gelukt. De render heb je gekopieerd en een beetje wazig gemaakt en dat komt erg mooi tot zijn recht. Ook ben ik van de tekst te spreken maar dat kan komen omdat ik zelf een Ajax liefhebber ben. Verder heb je de achtergrond wat donkerder gedaan waardoor de rest goed opvalt maar ik had het nog iets lichter gedaan. Het ziet er nu een beetje leeg uit en dat is één van de weinige dingen dat jammer is van de sig. Ook heb je geen border gebruikt en dat had er ook wel mooi uitgezien met een rode en witte kleur bijvoorbeeld. Rate: 7.9 Bewerkt: 9 april 2008 door Jay; Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 10 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Er zit wel degelijk een zwarte border 2 px op. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Er zit wel degelijk een zwarte border 2 px op. Dan moet je heel goed kijken . Komt vast omdat het achtergrond Zwart is Reageren
Tieess Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Ik vind het vet hoor! Misschien is de 8ergrond net iets té leeg. Maar verder, mooi gemaakt. Komt miss ook omdat ik fan ben van Heitinga:P Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Ik vind het vet hoor! Misschien is de 8ergrond net iets té leeg.Maar verder, mooi gemaakt. Komt miss ook omdat ik fan ben van Heitinga:P Dat weet ik wel zeker (niet dat hij slecht is hoor ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.