Bossinkje Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2008 `Heey allemaal! In Vice City heb je een vissersboot,genaamd 'Reefer' Nu wou ik weten of je ook kan vissen in Vice City Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2008 Nee dat kan niet, het is enkel alleen de vissersboot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 9 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 april 2008 Oke,bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2008 Bossinkje mag ik even gebruikmaken van je topic? Er staat bij stats: Fish Fed. Hoe doe je dat en wat is dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjerk Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 Dat is hoe vaak je in het water bent gevallen. Dus hoevaak je de vissen hebt gevoerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 vissen in gta is dat niet een beetje te veel van het goede Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 'T was gewoon een vraagje,en waarom zou dat te veel van het goeie zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 je kan al zo veel in gta net zoals je ook kan voetballen bijvoorbeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 je kan al zo veel in gta net zoals je ook kan voetballen bijvoorbeeld Voetballen kan toch niet?? Alleen basketballen dacht ik.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 (bewerkt) o ja basketbal ik was in de war edit vissen lijkt mij saai en wat zou je met die vissen moeten Bewerkt: 15 april 2008 door cj101 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 Whaha,ik dacht al..Maar het zou mij wel leuk lijken als je ook kon vissen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 Lol ik ben nog nooit in het water geflikkerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2008 je kan al zo veel in gta net zoals je ook kan voetballen bijvoorbeeld Voetballen kan toch niet?? Alleen basketballen dacht ik.. Huh? Waar kan dat dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2008 Volgens mij bedoelt hij San Andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 april 2008 je kan al zo veel in gta net zoals je ook kan voetballen bijvoorbeeld Voetballen kan toch niet?? Alleen basketballen dacht ik.. Huh? Waar kan dat dan? Ik had het over SA.Niet over VC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.