Tieess Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 je kan al zo veel in gta net zoals je ook kan voetballen bijvoorbeeld Voetballen kan toch niet?? Alleen basketballen dacht ik.. Huh? Waar kan dat dan? Ik had het over SA.Niet over VC Oh! Ik dacht al! Reageren
Miek Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Zwemmen er eigenlijk vissen rond in VC? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Zwemmen er eigenlijk vissen rond in VC? Ik heb wel eens haaien gezien maar nog geen vissen. Op de bodem zijn ook een boel leuke dingen te vinden: mensen met beton aan hun poten, autowrakken, gezonken onderzeer etc. Reageren
steintje Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 natuurlijk kan je niet vissen. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 24 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2008 natuurlijk kan je niet vissen. Lekkere late reactie.. Dat weet ik nu wel..Is allang gezegd Reageren
Hanni Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 nou sorry hoor. Kijk gewoon ff naar de datum van de laatste reply voor je iets zegt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.