Jump to content

Nieuwe signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zet voorlopig nieuwe signature want vorig is al te lang gebruiken.

thesimpsonsmakeover3jq1.jpg

Deze foto is groot dus ik heb hem verkleind.

Geplaatst:

1 woord:

BLAUW

Het ziet er behoorlijk saai uit met dat blauw en de lettertype past niet goed bij het blauw.Verder is het behoorlijk saai. Als je een kleur had genomen dan had je geel moeten nemen. Dat is de kleur van Homer.

Geplaatst:

ik ben het eens met GTAGijsso,

ook in 1 woord Blauw!

veel te veel, en die gele letters passen er niet bij, er zit ook niet een rand op. Ik zou er eerst een rand op zetten en homer gewoon geel maken en de rest ook iets in die richting. En zoals GTAGijsso al zij, doe hem dan wat donkerder.

Geplaatst: (bewerkt)

Oh, ik ga iets zeggen. Die tekening is gemaakt door mijn vriend. Ik ga zeggen tegen hem dat het is niet mooi. Hij zal wel droevig zijn want hij heeft hard gewerkt. :duh: Dank je voor slechte beoordeling :duh:

Bewerkt: door studio dewolf
Geplaatst:
Oh, ik ga iets zeggen. Die tekening is gemaakt voor mijn vriend. Ik ga zeggen tegen hem dat het is niet mooi. Hij zal wel droevig zijn want hij heeft hard gewerkt. :duh: Dank je voor slechte beoordeling :duh:

Zo kun je iemand afkraken weet je dat... :duh:

Maar het is gewoon zo, hij is gewoon té blauw. En de lettertype is geel, dat past toch niet bij elkaar, zeg nou zelf.

Dit alles zijn gewoon tips, ik bedoel het niet negatief, en ik denk dat de andere Forum gebruikers het ook als tips bedoelen ;)

Geplaatst:
Oh, ik ga iets zeggen. Die tekening is gemaakt door mijn vriend. Ik ga zeggen tegen hem dat het is niet mooi. Hij zal wel droevig zijn want hij heeft hard gewerkt. :duh: Dank je voor slechte beoordeling :duh:

Geef maar iemand anders de schuld hoor :duh:

Geplaatst:

Kritiek is iets wat altijd moeilijk is om te horen. Tuurlijk verwacht je positieve reacties omdat je zelf ook denkt dat je design mooi is. Maar, het kan ook zijn dat mensen het niet mooi vinden, en je dat vertellen. Zolang kritiek onderbouwd is kan je er mee aan de slag en eventuele aanpassingen maken aan je design.

Ook hier in de showroom geldt de regel; Je mag best iets niet mooi vinden, of zelfs lelijk, maar vertel er in ieder geval altijd bij waarom je dat vindt. Zolang iemand aangeeft waarom hij een signature niet mooi vindt is dat alleen maar zijn mening.

Zodra je iets laat showen, moet je er rekening mee houden dat er iemand is het design niet mooi vindt. Zo is dat nou eenmaal, en dat zal je moeten accepteren. studio dewolf, ik heb jouw ook wel eens een kritische post zien plaatsen, waarbij het niet eens echt duidelijk was waarom je dat nou vond.

Je kan gewoon niet verwachten van iedereen dat ze jouw design mooi vinden. Doe je dat wel, dan zal je erg vaak teleurgesteld kunnen zijn..

Nu maar weer ontopic, eventuele reacties graag via pb, en niet meer in dit topic.

Geplaatst:

Comment: Ook ik vind de signature een beetje ééntonig, het is alleen maar blauw en er zitten weinig effecten in. Je had er een border omheen kunnen zetten en ook over de tekst ben ik niet echt te spreken. Wel moet ik zeggen dat je vooruit gaat met je signatures en dat er steeds meer te zien is in de signature zelf. Blijf doorgaan en dan zal het vast wel lukken!

Rate: 5.5

Geplaatst: (bewerkt)

Dat mensen hem niet mooi vinden komt doordat er geen variatie in zit. Laat bijvoorbeeld de renders in hun eigen kleurtje en doe er een passend achtergondje bij. Dat spreekt al veel meer dan maar 1 kleur. Het blauw is best leuk, alleen nu maak je het gewoon eentonig door alles blauw te maken. Ook zou ik er zelf voor kiezen om maar één render of twee renders in te verwerken. Ze kunnen dan wat groter, nu valt het wat meer op wat Homer nu doet en het ziet al veel leuker uit. Verder zou ik de tekst in een hoek plaatsen en niet zo groot, nu verpest 'ie het plaatje een beetje.

Bewerkt: door ASPHALT

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...