Bossinkje Geplaatst: 23 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Dan zul je nog meer wijzigingen moeten aanbrengen dan simpelweg de naam aan te passen. Doordat je de naam aanpast, kloppen de verwijzingen naar je bestand niet meer.Bijvoorbeeld: Eenmodel.dff(in de IMG) > Eenmodel.dff (in de IPL) > Eenmodel.dff (in de IDE). Nu zijn alle drie de verwijzingen hetzelfde, en kan gta het spel lezen Maar wat jij bedoelt is dit: Naamwijziging.dff(in de IMG) > Eenmodel.dff (in de IPL) > Eenmodel.dff (in de IDE). Nu kloppen de drie verwijzingen niet meer. De IPL en de IDE halen gegevens uit de IMG. In de IPL/IDE staat dus: Haal bestand: 'Eenmodel.dff' uit de IMG. Maar, zoals je ziet bestaat het bestand 'Eenmodel.dff' helemaal niet meer. (Naamwijziging.dff). Dan crasht je SA dus Het is wel mogelijk, maar ik zou het alleen doen als je geen kant meer op kan. Apple-Mac Mijn SA kan niet crashen..Heb namelijk VC Maar ik weet wat het probleem is... Bij mij blijft alleen lezen niet uit. Als ik alleen lezen uitzet, ik druk op ok,en daarna weer naar eigenschappen ga,staat alleen lezen weer aan! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.