Jump to content

2 player


mc-mo

Recommended Posts

Daar hoop ik ook wel op idd. Niet dat ik het veel zal gebruiken maar het is wel leuk om samen met vrienden een crime te organiseren in Liberty City. Maar dat je dan wel gewoon gelijk kunt overleggen wat je gaat doen :puh:

Maar ik zou het niet missen ofzow, ben al blij genoeg met de online mp.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens de 'review' van cgreviews.com zit er geen splitscreen in GTA IV. En die multiplayer stijl van GTA SA zal er ook wel niet inzitten.

nu ja samp was ook maar rondlopen zonder iets te zien

Link to comment
Delen op andere websites

I know, you want details, but all I can confirm is split-screen on PS3 only. I was alone, so I didn't actually get to have any matches, but I could tell that the split-screen worked really well. There was a significant decrease in the amount of traffic and pedestrians, but it didn't ruin anything. This is understandable. Rendering two instances of Liberty City is a chore for any machine. I can't conclude one way or the other why the split-screen mode was not available on 360, but I assume by the drop in on-screen objects on the PS3 that the 360 just couldn't handle it. If you own a 360, don't worry. You have Xbox Live…so you're set.

En hier de >>>Bron<<<

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gelezen ergens dat alleen ps3 splitschreen zou krijgen

sorry ik heb geen bron

Iedereen schrijft erover op internet inderdaad, de schrijver is niet betrouwbaar schijnt....

Bron

Ik hoop het ook maar ik vrees dat we moeten afwachten....

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gelezen ergens dat alleen ps3 splitschreen zou krijgen

sorry ik heb geen bron

Iedereen schrijft erover op internet inderdaad, de schrijver is niet betrouwbaar schijnt....

Bron

Ik hoop het ook maar ik vrees dat we moeten afwachten....

Kijk is 1 post boven je....

Verder maakt mij het weinig uit, split screen vind ik nooit zo lekker spelen. Geef mij maar de Singeplayer en Multiplayer ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...