Unmountable Tijmen Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Hoe kan ik een WMV bestand op mijn mobiel zetten via bluetooth, zodat hij goed op mijn mobiel kan worden afgespeeld. Ik heb hem er al op gezet maar toen accepteerde hij dat niet, Dus hoe kan ik dat doen. Het gaat om de trailer van GTA IV Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Filmpjes spelen alleen maar af op een telefoon als ze een .3gp bestand zijn. Ik heb >>hier<< een trial van een .3gp converter, waarmee je .AVI, .WMV en andere bestanden kunt converteren naar .3gp en ze dan op de telefoon kunt zetten. Reageren
Kloep Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 (bewerkt) niet, WMV bestanden kunnen niet worden afgespeeld door een mobiel/mp3. ik zal ff een link opzoeken voor een converter daarvoor =] Edit: link niet meer nodig, paar seconden te laat Bewerkt: 9 april 2008 door Kloep Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 9 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Bedankt, het lukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.