Jump to content

F.C.Nerds

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie kent die tv-programma op VT4?

http://www.vt4.be/p_fcnerds.php

Wat gebeurt er als je 16 onsportieve nerds 3 maanden lang een intensieve voetbaltraining geeft onder leiding van 1eklasse trainer Johan Boskamp? In 8 afleveringen worden deze nerds omgetoverd tot semi-professionele voetballers, die aan het eind van de rit zullen moeten strijden tegen een topclub. Voetballegende en wereldberoemde trainer Johan Boskamp gaat de uitdaging aan om van een bende absolute topnerds een gouden elftal te maken…

Ik vind dat goede idee! Eerste aflevering is echt grappig zelfs ook hoe spelen tegen de vrouwen :bonk:

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• studio dewolf

9

• tjoef

5

• gta_fan_123

4

• $big$smoke$

4

Geplaatst:

Lol, zag ik gisteren voor heel effe toen ik aan het zappen was. Ze kregen toen shirtjes van van die knappe meisjes en ze flipten allemaal :puh:

Geplaatst:

Ik kijk er ook naar, ik heb ze tot nu toe allemaal gezien. En het is zo lachen. :schater: Van voetballen komt er ook niet veel in huis. :puh:

Geplaatst:

Ja, en ook die oude bomma stript voor Boskamp :bonk: Het is hetzelfde maker van de jeugd van tegenwoordig,toch?

Geplaatst:
Ja, en ook die oude bomma stript voor Boskamp :bonk: Het is hetzelfde maker van de jeugd van tegenwoordig,toch?

Ik denk het wel, het is in ieder geval net dezelfde stem die alles verteld. :Y

Geplaatst:

Ik zie hetzelfde stijl vb bij 1 persoon vertelt over zijn leven ofzo in huis. Ik vind de jeugd van tegenwoordig ook leuk :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)
Waarom?

Hmm, geen idee eigenlijk :-(

Ik vind aan zo'n programma's echt niets, maar dat ligt eerder aan mij waarschijnlijk.

EDIT:

Ok ,maar beter volgende keer zeg de redenen want je kunt niet zomaar zegt bah dat is slecht,stomme,nutteloos ofzo

Tjah dat is gewoon eigen mening. Je moet het niet zien als een persoonlijke belediging, hoor :puh::D

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:

Ok ,maar beter volgende keer zeg de redenen want je kunt niet zomaar zegt bah dat is slecht,stomme,nutteloos ofzo

Geplaatst:

sollie met de buffalo's aan het voetballen :D en dan boskamp die een grappige verwijzing maakt naar sammy door te zeggen : En allemaal goed jullie sammytjes wassen :schater: toptv

Geplaatst:
Vandaag is er aflevering 3 op vt4!!! om 20:40!!!

Ik ga zeker kijken, dat wordt lachen geblazen. :schater:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...