Jump to content

TIP: high stakes, low riders


Tmzom

Recommended Posts

Heeey!!

Als er iemand problemen heeft met de missie Hight stakes, Low riders; moet je de code invoeren dat autos de lucht invliegen als je ze raakt, dan kun je winnen....Helaas dat ze jou zelf ook kunnen beuken....

Laterzz

Link to comment
Delen op andere websites

Die missie is toch helemaal zo moeilijk niet <_<

Gewoon op je gemakje rondrijden.

Ze halen je toch nooit in.

Bij mij is die missie nog noooooit mislukt.

En van die code dat kan gevaarlijk zijn als ze dan tegen jou botsen.(zoals je al zei)

Maar misschien helpt dit sommige wel(maar niet iedereen cheat) :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vin die missie wel best moeilijk :(

Nog nooit gelukt en ik wil nu wel is verder met het spel :D

Moeilijk? Ik vond hem best makkelijk.

Je moet je op de weg consentreren, en niet op de andere auto's. Beweeg niet al te veel met je annaloogstick, de lowriders zijn erg gevoelig, en je zal merken dat als je een tikje naar links geeft, je meteen op de andere weghelft rijd. Rem goed voor de bochten, en geef weer gas in de bocht. Hiermee zul je de meeste auto's inhalen. Zoals je zult zien zullen hun slippend en botsend door de bochten gaan en veel tijd verliesen.

succes.

Link to comment
Delen op andere websites

idd heel makelijk :lol: :D .

maar je kan op een of andere manier, de lowrider pikken he ik weet niet meer hoe die heet je weet wel met die roode lowrider en hij is de baas van die gang wite tank heeft die aan je weet wel?. maar die kan je stelen maar hoe?, als je hem hebt heb je wel een bulletproof auto:D iemand die het weet? :rolleyes: .

Bewerkt: door Spike
Link to comment
Delen op andere websites

idd heel makelijk :lol: :D .

maar je kan op een of andere manier, de lowrider pikken he ik weet niet meer hoe die heet je weet wel met die roode lowrider en hij is de baas van die gang wite tank heeft die aan je weet wel?. maar die kan je stelen maar hoe?, als je hem hebt heb je wel een bulletproof auto:D iemand die het weet? :rolleyes: .

Cesar vialpando heet hij.

Jij bedoeld dat als alle auto's over de finish zijn, dat je dan de auto van Cesar naar je garage moet duwen. En als de auto in je garage staat, dan gaan de deuren open (die zitten nog opslot) en dan heb je idd een bulletproof auto.

Was dat wat je bedoelde?

Link to comment
Delen op andere websites

Cesar vialpando heet hij.

Jij bedoeld dat als alle auto's over de finish zijn, dat je dan de auto van Cesar naar je garage moet duwen. En als de auto in je garage staat, dan gaan de deuren open (die zitten nog opslot) en dan heb je idd een bulletproof auto.

Was dat wat je bedoelde?

yup, helemaal, thx maar dat zou moeilijk worden! :(, als hij steeds op zijn gas pendaal strapt :rolleyes: :lol:.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zul je hem denk ik met een sniper uit zen auto moeten schieten :D

Het is toch een bulletproof auto...

@Spike. Ik weet niet zeker of je dit kan doen bij deze missie, of dat het bij een andere kon. Als je het echt voor 100% zeker wilt weten moet je even bij 'search' kijken. Er is volgens mij een topic waarin dit word beschreven.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zul je hem denk ik met een sniper uit zen auto moeten schieten :D

jah haha zo dom ben ik ook weer niet :rolleyes:, je kan hem er niet uitschieten omdat het een missie character is!! :( .

EDIT: @gtaspeler aha ja het is 100% zeker deze missie heb ik ergens gelezen maar ik zal gaan zoeken ;) .

Bewerkt: door Spike
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...