Pablo Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 het probleem met deze missie is dat het in het begin is, wel einde van los santos bijna , maar tog begin van het spel je auto ryding skill is nog niet hoog genoeg. mensen klagen dat die lowriderz zo gevoelig zijn, dat valt reuze mee, als je auto skill hoog is. (deze skill berijk je door veel rond te rijden, als iemand dit nog niet wist) Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 je moet gewoon rustig rijden (ik bedoel dan niet langzaam) en het eerst een keer oefenen zodat je weet hoe het parcours er uit ziet, en dan zorgen dat je probeert niet met je tegenstanders in aanraking te komen, dan moet het wel lukken Reageren
Tmzom Geplaatst: 11 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 Jaaah hij is meteen gelukt Reageren
Samurai Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 mijn neef deed dit door de code in te voeren dat de auto's ontploffen als je ze raakt, toen botste hij tegen iedere tegenstander Reageren
Tmzom Geplaatst: 11 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 Vlieg je dan niet zelf in brand <_< Reageren
mathijsie Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 cheats zijn zwak <_< die missie is egt super makkelijk als je het fatsoenlijk doet Reageren
Tmzom Geplaatst: 11 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 Inderdaad...Gewoon chill rijden...En als je ze achter elkaar zien crashen in de bochten, ga je er relaxed voorbij SO EASY AS THAT Reageren
BeefChief Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 Hij is inderdaad makkelijk, maar is het niet wat raar om om bij een tip te zeggen dat je een cheat moet gebruiken.... ? Niet iedereen heeft hier wat aan.... -Zo als ik dus Reageren
Tmzom Geplaatst: 13 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 Je kunt eigenlijk met elke Lowrider deze missie halen Een voodoo is het fijnst, maar met een savanne is het ook te doen Reageren
Randy_Keith_Orton2 Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 ik heb het al enkele keren geprobeerd maar het mislukt door die andere bestuurders niet de mensen die deelnemen aan de race maar die andere om ze te ontwijken ik vlieg dan bijna iedere keer recht op mijn dak en dan ontploft menne lowrider ... Reageren
Tmzom Geplaatst: 14 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Rustig rijden, zorgen dat je niks raakt, en alleen op de rechte stukken gas, en niet Crashen Greetz tmzom Reageren
Samurai Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Vlieg je dan niet zelf in brand <_< hij raakte als eerste de anderen Reageren
Tmzom Geplaatst: 14 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Logisch als je er zelf tegenaan rijd Hahahah :o Reageren
henk__l Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 na drie keer is me deze missie gelukt. dankzij de tips die hier staan. GTAFAN Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Mij is die missie in 1 keer gelukt. Gewoon maar wat rijden en opletten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.