Jump to content

personages


aeroxthm

Recommended Posts

Cesar Vialpando, eindelijk een kerel met kloten, ook zou ik Tommy Vercetti wel weer willen zien, ook zo'n kerel met kloten. Maar toch twijfel ik, want het lijkt me ook leuk om weer een een onbekende stad te hebben ect... dus ik zie wel weer :)

Link to comment
Delen op andere websites

Tommy Vercetty, ik zou weleens willen weten hoe het die vent nu vergaat, als hij nog leeft. Misschien zou een missie vet zijn, waarin je naar Vice City moest afreizen, en dan een shootout in die villa (net zoiets als de St.Mark's Bistro missie in GTA:SA), en dat je dan Tommy moet killen. Dat zou wel lachen zijn.

Ook Tenpenny zou ik wel leuk vinden om weer eens te zien. Ik weet dat de man doodt is, maar ze zouden er zo'n twist van kunnen maken, dat ie de valpartij aan het eind van GTA:SA overleefde, en nu terug is.

Daarnaast zou ik het ook erg leuk vinden als CJ wederkeert, maar dan in een kleine cameo rol ofzo. Of dat ze in ieder geval een keer over hem praten. Bijv iets heel simpels, zoals: "I'll never go back to Los Santos again, where I used to live. Those Groove bastards, headed by some street thugs... I think one of them was called CJ or something... They kicked our @sses, so uhm, yeah, I'll just stay here in Liberty." Oftewel, een oude ex-Ballas :)

Maar verder hoop ik vooral veel nieuwe personages tegen te komen. Eerst baalde ik wel een beetje dat er geen oude personages terug komen, maar nu heb ik mijn mening herzien en ben ik er juist erg blij om. Lekker een nieuwe frisse start :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...