aeroxthm Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 welke personen van de voorgaande gta's zouden julie terug willen zien Reageren
sanfuck Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Helemaal geen een alleen maar nieuwe personages/ misschien wel bekende mensen!!! Reageren
freestyla Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Tommy Vercetti, Tony Cipriani, Ken Rosenberg, Cesar Vialpando en Luigi Goterelli ps: lance vance kan niet is dood na vc Reageren
Feanor Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Cesar Vialpando, eindelijk een kerel met kloten, ook zou ik Tommy Vercetti wel weer willen zien, ook zo'n kerel met kloten. Maar toch twijfel ik, want het lijkt me ook leuk om weer een een onbekende stad te hebben ect... dus ik zie wel weer Reageren
The Black Cat Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Tommy Vercetty, ik zou weleens willen weten hoe het die vent nu vergaat, als hij nog leeft. Misschien zou een missie vet zijn, waarin je naar Vice City moest afreizen, en dan een shootout in die villa (net zoiets als de St.Mark's Bistro missie in GTA:SA), en dat je dan Tommy moet killen. Dat zou wel lachen zijn. Ook Tenpenny zou ik wel leuk vinden om weer eens te zien. Ik weet dat de man doodt is, maar ze zouden er zo'n twist van kunnen maken, dat ie de valpartij aan het eind van GTA:SA overleefde, en nu terug is. Daarnaast zou ik het ook erg leuk vinden als CJ wederkeert, maar dan in een kleine cameo rol ofzo. Of dat ze in ieder geval een keer over hem praten. Bijv iets heel simpels, zoals: "I'll never go back to Los Santos again, where I used to live. Those Groove bastards, headed by some street thugs... I think one of them was called CJ or something... They kicked our @sses, so uhm, yeah, I'll just stay here in Liberty." Oftewel, een oude ex-Ballas Maar verder hoop ik vooral veel nieuwe personages tegen te komen. Eerst baalde ik wel een beetje dat er geen oude personages terug komen, maar nu heb ik mijn mening herzien en ben ik er juist erg blij om. Lekker een nieuwe frisse start Reageren
Hackman Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Vercetti... Rosenberg... Cany Suxxx Reageren
Little Jacob Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Geen een Doe mij maar nieuwe personages Reageren
jellha Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 doe mij ook maar nieuwe personage's als ik die ouwe terug wil zien , speel ik gta sa weer weer eens overnieuw Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Geen. Alle personages hiervoor spraken me niet zo aan. Niko Bellic wel ! Ciao Reageren
Bossinkje Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Nieuwe personages..Lijkt me veel leuker.. Reageren
aeroxthm Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2008 claude met een soort stem aparaatje dat je van hem een paar missies krijgt en op het einde moet vermoorden met een bom in zijn vliegtuig Reageren
sanfuck Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Tommy vercetti vond ik wel aardig, Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Gewoon met allemaal nieuwe personages beginnen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.