Jump to content
Joriz

Hidden Package #4

Rockstar Games heeft weer een hidden package naar de GTA fansites gestuurd. In het pakket zit een mega handschoen van Swingers. Helaas zitten er deze keer geen exclusieve en nieuwe screenshots bij.

gallery_1_5_968.jpg

Houd GTAGames.nl in de gaten want er blijft alleen nog maar meer nieuws bij komen over GTA4. Natuurlijk staat alles wat tot nu toe bekend is over Grand Theft Auto 4 op WikiGTA.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Niet echt iets speciaals wat Rockstar naar de fansites heeft opgestuurd, wij als fans zijn er niks mee,

het was beter geweest dat we wat nieuwe screens hadden mogen zien. Wel leuk voor te zien hoeveel moeite Rockstar erin stopt voor van GTA IV een succes te maken. :)

Bewerkt: door GTA-Freak2

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Niet echt iets speciaals wat Rockstar naar de fansites heeft opgestuurd, wij als fans zijn er niks mee,

het was beter geweest dat we wat nieuwe screens hadden mogen zien. Wel leuk voor te zien hoeveel moeite Rockstar erin stopt voor van GTA IV een succes te maken. :)

Ik ben het met je eens. :Y

Leuk voor Joriz, maar wij zijn er niets meer. :cry:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

We hebben er inderdaad niet veel aan maar het is natuurlijk altijd leuk om even te kijken wat er nu weer verstuurd is. Verder weet ik vrijwel zeker dat meer screenshots snel zullen volgen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar jullie krijgen deze goodies, maar wordt er ook wat meegedaan, acties etc ? Want anders maakt Joriz ons alleen maar jaloers. :7

Bewerkt: door .Whoopdidoo.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar jullie krijgen deze goodies, maar wordt er ook wat meegedaan, acties etc ? Want anders maakt Joriz ons alleen maar jaloers. :7

Zomeractie? Winteractie? :D We moeten al blij zijn dat we dat hebben. :dans: Als ik webmaster zou zijn had ik het allemaal voor mezelf gehouden. :engel:

Maar wat een gave goodie! :clown:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...