Jump to content
Joriz

Hidden Package #4

Rockstar Games heeft weer een hidden package naar de GTA fansites gestuurd. In het pakket zit een mega handschoen van Swingers. Helaas zitten er deze keer geen exclusieve en nieuwe screenshots bij.

gallery_1_5_968.jpg

Houd GTAGames.nl in de gaten want er blijft alleen nog maar meer nieuws bij komen over GTA4. Natuurlijk staat alles wat tot nu toe bekend is over Grand Theft Auto 4 op WikiGTA.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Leuke acties van Rockstar om het zo te promoten. Er zijn al heel veel mensen lid van Rockstar inclusief ik, Maar wij krijgen niks.

Het zou misschien eens leuk zijn voor Rockstar om een soort wedstrijd uit te brengen waar wij ook wat aan hebben.

Misschien is dit een idee om op te sturen naar Rockstar.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Het zou misschien eens leuk zijn voor Rockstar om een soort wedstrijd uit te brengen waar wij ook wat aan hebben.

Misschien is dit een idee om op te sturen naar Rockstar.

Als je al iets langer actief op het forum was weet je dat we een zomer en winteractie hebben waar we veel GTA goodies weggeven. Er komen in de toekomst nog meer zomer/winteracties waarbij we zeker GTA4 spullen bij zitten.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

zeker gaaf :D ik vind het leuk dat rockstar zulke goodies weggeeft :) waarom altijd direct screens en filmpjes ofzo... Dit vind ik veel origineler... hopelijk sturen ze GTAforum een keer een blikje sprunk ofzo XD

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Tsss, wat denken we weer aan ons zelf. :7

De administrators vooral met name Joriz leiden hier het forum en de dagelijkse gang van zaken. Dankzij hen blijven we mee netjes op de hoogte zonder alles op te zoeken en kunnen we discussieren of aan andere hulp vragen of juist aanbieden. Dan vind ik het ook zeer terecht dat de fansite eigenaren ter waardering dit pakket van Rockstar cadeau krijgen. Bedankt voor de screen Joriz, ze zien er super uit. :tu:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...