Jump to content

Extra content


Bizold

Recommended Posts

Ik heb gezocht op een antwoord maar ik kwam er niet helemaal uit.

Dat extra content wat zal dat naar verwachting ongeveer inhouden? Enkel wat extra missies of zal het ook inhouden dat er bijvoorbeeld een extra eiland bij komt of extra auto's of wapens of motoren etc.

En belangrijker nog zul je dat content kunnen downloaden zonder xbox live? Dus via de compjoeter en dan op je xbox zetten ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Er zal content komen voor de playstation en de xbox 360 met auto´s enzo alleen is hier nog vrij weinig overbekend

Er zal ook exclusieve content komen voor de xbox 360 met een nieuw vehaal van ong. 10 tot 20 uur aan nieuwe speeltijd dat is wat ik me ervan heriner excuses als ik het fout heb ^_^

Bewerkt: door joor593
Link to comment
Delen op andere websites

Er zal content komen voor de playstation en de xbox 360 met auto´s enzo alleen is hier nog vrij weinig overbekend

Er zal ook exclusieve content komen voor de xbox 360 met een nieuw vehaal van ong. 10 tot 20 uur aan nieuwe speeltijd dat is wat ik me ervan heriner excuses als ik het fout heb ^_^

Microsoft zei dat het minstens 10 uur aan extra gameplay op levert. Dus 20 uur zou ik niet verwachten. Hooguit een uur of 10 en waarschijnlijk wat minder.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...