nielsjansen Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Zou dit een goede pc zijn niels Reageren
Gangsta Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Persoonlijk vind ik het een goede PC qua videokaart en (ram)geheugen. Reageren
xgaming Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Ja maar neem een andere kast van betere kwaliteit. Bijvoorbeeld de Cooler Master C690 Reageren
nielsjansen Geplaatst: 10 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2008 (bewerkt) die kast maakt mij niet zo veel uit zolang hij maar mooi is (ik vind die van mij persoonlijk heel erg mooi) maar heb slechte dingen gehoort over dat mobo dus ik neem deze. verder nog suggesties. niels Bewerkt: 10 april 2008 door nielsjansen Reageren
xgaming Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Waarom zo'n duur moederbord? Reageren
Limbolander Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 dat moederbord is wel goed hoor, en een goed moederbord is vaak duur idd, maar dan kun je ook eventjes vooruit mocht je nog willen upgraden ooit, die soundcard is een beetje onnodig aangezien de onboard soundcard's die tegenwoordig op de Moederbord zitten al heel erg goed zijn, of je moet echt een pro gamer willen worden of zijn en dat kleine beetje verschil willen horen. verder wordt die grafische kaart nog amper/niet ondersteund door de meeste games, dus op dit moment is een nvidia 8800GT/GTS/GTX het beste. die 4gb geheugen heb je alleen maar wat aan bij Vista of XP 64 bit, onthoudt dat . Reageren
nielsjansen Geplaatst: 10 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Oke: Vista 64bit weet ik en heb ik ook (nog niet in gebruik) Spellen als Cryses ondersteunen 9800gtx volgens mij wel en die soundcard zou ik voor dat beetje extra geluid echt willen hebben (ben nog al kieskeurig op het gebied van geluid) verder ben ik al zon beetje uit dit wordt hem weet alleen niet of ik er nog extra koeling bij moet doen. niels Reageren
Limbolander Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 gewoon eerst zo proberen, gaat je PC gek doen of merk je dat die te heet word wat niet heel erg snel gebeurd dan kun je er nog altijd een bij doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.