Jump to content

Nieuwe Signature

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Gewoon even eentje gemaakt,

bannergg0.jpg

Rates en Comment's? ^_^

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

Dit is zeker één van je betere signatures. Je hebt wat van de voorgaande adviezen opgestoken al blijft de tekst die bij je naam hoort nog steeds erg groot en dat vind ik best wel jammer. Probeer je tekst eens in een hoekje te zetten en de rest op te vullen met een grotere render of wat brushes. Uiteraard ziet je achtergrond er wel beter uit dan eerst en ook ontbreekt een border nu niet. De rechter render had zeker iets groter gekund en dat is ook de reden waardoor je teveel ruimte overhoudt. De sterretjes op de achtergrond vind ik niet erg mooi maar ze kunnen er mee door. Ook heb je niet al te veel effecten maar dat vind ik niet zo erg aangezien het er nu ook wel leuk uitziet.

Geplaatst:

Ik vind het er eerlijk gezegd niet uitzien. Standaard lelijke brushes en render er slecht ingeblend. Totaal geen fatsoenlijke effecten

3/10

Geplaatst:

Ik vind hem daarintegen wel mooi, de kleuren en het lettertype met de plaatjes. Ik snap egt niet hoe je dat doet. :cry:

Aangezien ik het egt niet beter kan verdien je wat mij betreft een 10.

Geplaatst:
Ik vind hem daarintegen wel mooi, de kleuren en het lettertype met de plaatjes. Ik snap egt niet hoe je dat doet. :cry:

Aangezien ik het egt niet beter kan verdien je wat mij betreft een 10.

Gewoon Photoshoppen hé ^_^ , allemaal bedankt voor de rate's: ChristiaanGTA; Wat vind je dan Precies Niet goed? Allemaal bedankt voor de rates, iemand anders rates en Comment's? :7

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind het té simpel, neem eens een voorbeeld naar de sigs van M4X, die heeft wat tijd genomen.

Die sterretjes passen er niet bij, en ik haat zo typen: "Hoi Ik Ben SuperMan Ik Ben Cool" bv.

Overigens, slechte achtergrond, meer tijd in stoppen :N

3/10

Bewerkt: door Dastard
Geplaatst:
Ik vind het té simpel, neem eens een voorbeeld naar de sigs van M4X, die heeft wat tijd genomen.

Die sterretjes passen er niet bij, en ik haat zo typen: "Hoi Ik Ben SuperMan Ik Ben Cool" bv.

3/10

Kijk eens naar mijn eerste post... Ik zei even snel gemaakt.. ^_^

Geplaatst:

3/10

Kijk eens naar mijn eerste post... Ik zei even snel gemaakt.. ^_^

Ja, en daarom geeft hij je ook als tip om er meer tijd in te steken ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...