Hackman Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Welke Zanger/Band vind jij het beste? Zeg het hier! Als er al een topic over is sluit deze dan maar... Ik vind zelf Bob Marley de beste... Helaas is hij doodgegaan... Reageren
Mr.Umberto Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Guns N' Roses als band . En Jimi Hendrix als zanger/Gitarist . Reageren
The Black Cat Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Niet echt een zanger of band, maar James Newton Howard, een componist die film soundtracks maakt. Zo heeft hij muziek gecomponeerd voor de films Dinosaur, Lady in the Water, King Kong en meer! Ook John Williams vindt ik goed, de man die de muziek heeft gecomponeerd die je hoort in films als E.T., Star Wars (Imperial March, aka Darth Vader theme ), Jurassic Park, Jaws, Indiana Jones en nog veel meer. Wat betreft zangers/zangeressen: Ik heb niet echt een specifieke favoriet eigenlijk. Er zijn er meerdere die ik goed vind. Ligt er ook vaak aan in wat voor bui ik ben, in wat voor soort muziek ik zin heb, etc. Reageren
Berrus Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Ik kan niet specifiek iemand noemen, dus dan maar meerder: Goede zangers: Richard Page (Zanger en bassist Mr Mister) Steve Perry (Ex-zanger Journey) Amy Whinehouse (ben geen fan, wel een paar aardige nummers) Er zijn wel meer maar kan er zo even niet opkomen. Reden dat ik bovenstaande mensen noem is omdat ze live net zo goed en zuiver kunnen zingen als in de studio waar alles bijgewerkt word. Favoriete bands: AC/DC (heb alle cd's) Guns 'n Roses Bodycount Ugly kid joe en meer...... Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 ik heb niet echt 1 die ik leuk vind maar hier een lijstje van wat ik wel 1 van de beteren vind: Metallica Ill Niño Soilwork Killswitch Engage Pantera Arch Enemy er zijn er nogwel meer maar ehb geen zin meer om die op te schrijven Reageren
Junglist Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Tupac als "zanger", Mobb Deep & GangStarr als "band" Niks is beter, alhoewel Mobb Deep nu ook figuurlijk dood is. Reageren
tjoef Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 AC/DC (heb alle cd's) Ik heb er ook teveel favorieten om op te noemen, dus hier een lijstje van men favo's: -AC/DC -Mushroomhead -SOAD -RATM -Gnarls Barkley (Wat past niet in het rijtje ) Reageren
Sandra Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Rammstein Metallica Emigrate X Japan My Chemical Romance Good Charlotte The Rasmus Three Doors Down Di-rect En nog veel meer Reageren
Jay; Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 (bewerkt) - U2 - The Rolling Stones - Bob Dylan - Rage Against The Machine - Guns 'N Roses - Bon Jovi - Boston - Kiss - Red Hot Chili Peppers - The Who - Black Sabbath - Genesis - Whitesnake - The Police Bewerkt: 18 september 2008 door Jay; Reageren
danielb Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 ik vind deze artiesten wel vet: Junkie XL The Presets David Guetta BornLoco (zeer onbekend) en nog wel meer, maar te lam om op te noemen Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Jeroen van der Boom Reageren
Issie3222 Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 - Craig David - Snoop Dogg - Tupac/2pac - Chamillionaire - Drunken Monkey - Linkin Park (sommige liedjes) Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 (bewerkt) Bij mij: - HIM - Children of Bodom - In Flames Bewerkt: 19 juni 2008 door peter-de-gekste Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.