Daan007 Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Bands The Doors. Canned Heat. Creedence Clearwater Revival. Zanger Arlo Guthrie. Reageren
PowerPats Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Weezer Kiss en dat is het wel zo een beetje Reageren
Galiorix Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Ik luister eigenlijk ook regelmatig van die techno zooi, maar aangezien daar 9 van de 10 keer geen zanger bij zit, zal ik dat maar mooi weg laten =D ACDC Ozzy Osbourne Black Sabbath Megadeth Metallica Guns 'N' Roses Bullet for my valentine Red Hot Chili Peppers Rage against the machine Michael Jackson (sommige nummers) Twisted Sister The Who Kan goed zijn dat er nog 1 of 2 missen, maar dit zijn geweldige bands Reageren
Rebellion Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Alter Bridge ( ) Papa Roach Lostprophets Sevendust Jimi Hendrix Reageren
Forever GTA Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) Eens even kijken random: Celine dion Cascada Avril lavigne Evanescence within temptation kelly clarkson Mandy moore Mariah carey Michelle tumes Nathalie imbruglia Alison sudol Jennifer love hewitt Enya En nog wat keltische namen waar ik niet op kom. en zo veel meer kan ook mannen op noemen maar luister toch eerder naar deze. (tenzij je het wil weten, just ask) Bewerkt: 6 juni 2008 door Forever GTA Reageren
Mr.Umberto Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) Red Hot Chilli Peppers hoort nu ook bij mijn favo's . Bewerkt: 6 juni 2008 door Mr.Umberto Reageren
Hackman Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) Ik heb nu ook Mooi Wark Het nummer van: Normaal - Oerenhard vind ik wel mooi Bewerkt: 16 juni 2008 door hackman Reageren
Hackman Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 (bewerkt) Fleetwood Mac - Go Your Own Way rockt!! Ik had hem bij een aflevering gehoord van CSI. Edit: Al zijn liedjes zijn prachtig! Bewerkt: 16 juni 2008 door hackman Reageren
1974 Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Tja ik heb er veel,ik kan in ieder geval vertellen dat ze bijna allemaal uit de jaren 60,70,80 komen,voorbeelden als -The Beatels -Heatwave -David Bowie. En zo kunnen we helemaal van hier tot tokio nog meer vinden. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Jaques Brel en Ivan Rebroff Geweldige zangers, helaas zijn ze beiden dood. Reageren
1974 Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Jaques Brel en Ivan RebroffGeweldige zangers, helaas zijn ze beiden dood. Ja Jaques ken ik wel,maar wie is die ander dan. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 op het moment luister ik veel naar Pendulum maar Prodigy is ook nog goud waard. Maar mijn stijl verschilt wel want het andere moment luister ik bv weer naar eminem ( oude nummers) Reageren
gammie_ Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 (bewerkt) Mijn favo Band(s): - Di-Rect - Linkin Park - Within Temptation - Nickelback Favo Zanger(s) - Pete Philly & Perquisite - Eminem - Enrique Iglesias - Justin Timberlake - Madonna - Ne-yo Bewerkt: 20 juni 2008 door Global Reageren
Dinkydau Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Jaques Brel en Ivan RebroffGeweldige zangers, helaas zijn ze beiden dood. Ja Jaques ken ik wel,maar wie is die ander dan. Lijkt me niet moeilijk uit te vinden. http://www.youtube.com/results?search_query=ivan+rebroff http://nl.wikipedia.org/wiki/Ivan_Rebroff Reageren
Die Hard Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 (bewerkt) Goededag, Er zijn al aardig wat topics over je favoriete muziekstijl, welk liedje je nu luisterd.. Maar nog geen enkel topic over wie jouw favoriete zanger of band is.. So; Plaats hier wie jouw favoriete zanger of band is, je kan er ook een leuk liedje achter plaatsen.. Ik ben een grote fan van Billy Ray Cyrus (de vader van Miley Cyrus). Vooral van deze twee nummers: (Filmpje weggehaald, ik kreeg op vreemde wijze een melding dat hij het niet meer deed, wil je hem toch bekijken, kopieer dan de onderstaande link) http://www.youtube.com/watch?v=RvADBfX0HxE Billy Ray Cyrus - Could've been me (Filmpje weggehaald, ik kreeg op vreemde wijze een melding dat hij het niet meer deed, wil je hem toch bekijken, kopieer dan de onderstaande link) http://www.youtube.com/watch?v=3EebObs-vC0 Billy Ray Cyrus - Achy breaky heart Hier kan je dus uit afleiden dat ik een grote Country-fan ben. Mvg, Die Hard (Als het echt niet anders kan omdat er al een gelijk topic is, mag hier een slotje op. Maar GTA-Sheep zei: "Als er nog niet een gelijksoortig topic is, mag je dit topic starten". Met de zoekfunctie vond ik niks dat had te maken met je favoriete zanger/band, so; hier is het) >>> Door Flying Dutchman: Samengevoegd met het al bestaande topic.<<< Bewerkt: 30 augustus 2008 door Flying Dutchman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.