Maev Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 (bewerkt) ik was wel benieuwd of iemand hier AA (Americas Army) speelt, zo ja laat et ff weten... en voor degene die er nog nooit van gehoord hebben, het is een first person shooter die gratis te downloaden is... het was in 2003 de 2e beste fps in de wereld download het hier! Bewerkt: 6 februari 2005 door Maev Reageren
-Richard- Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 (bewerkt) ik was wel benieuwd of iemand hier AA (Americas Army) speelt, zo ja laat et ff weten...en voor degene die er nog nooit van gehoord hebben, het is een first person shooter die gratis te downloaden is... het was in 2003 de 2e beste fps in de wereld www.*******.com <= download het hier! Volgens mij mag je geen reclame maken voor een andere site, ik zou een link plaatsen in de plaats van het zo neer te zetten. Het is maar een tip. Bewerkt: 6 februari 2005 door GTAspeler Reageren
MrKooKie Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 Ja ik speelde het, de naam America's army is gekozen om dat dit een Real Combat Simulator was voor het amerikaanse leger... Maar ik speel het niet meer... Reageren
Slimm Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 Speelde het, er is nu toch een nieuwe? Ik vond Bridge het enigste leuk level Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 ik heb het gespeeld vond het saai worden beetje langdradig geef mar lkker call of duty of counter strike Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.