Jump to content

[WIP|REL] Pekka-Speeder [SA]

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Pekka-Speeder

Screens:

14zh8.jpg

85573388qd6.jpg

15so7.jpg

75659603et7.jpg

58355200wb3.jpg

24834910aw2.jpg

36812337rr3.jpg

39495691cn5.jpg

36395707im3.jpg

77395303ga1.jpg

10421807pq0.jpg

10lm5.jpg

11pn0.jpg

12jk9.jpg

Video (van VROEGE versie):

Info:

• Speciale "speeder" handling (door Supra4);
  • De mogelijkheid over auto's te schansen;
  • Nieuw model;
  • Tunebaar bij Transfender (hier wordt nog aan gewerkt);
  • ..

Downloads:

DOWNLOAD

by Puma.

Bewerkt: door Puma

Ziet er goed uit! Altijd goede ideeën hé ^_^ , Blijft mooi Puma! :D De tekst ziet er goed uit en de Lay-Out ook! Voor deze keer een cijfer: 9/10 ( waarom geen 10: ) Jammer dat er geen wielen op zitten, het ziet er een beetje flauw uit :puh:

Bewerkt: door Unmountable Tijmen

Tsjah, als ik 't zou weten zou ik 't je wel vertellen. Eigenlijk doe ik gewoon alles wat in me op komt, en vaak komt daar iets goed uit.

Ik heb wat tunemogelijkheden zoals spoilers etc. toegevoegd. Het chassies is de eerste kleur die je kiest, de kleur van de stoelen de tweede. Je kunt dus in de Transfender de kleur van de stoelene bepalen.

92238926hm2.jpg

86303101lb2.jpg

Never mind de "rare" voertuigen op de achtergrond :7 en de niet-smoothheid van het chassis..

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Hij denkt vooruit en hij denkt met z'n hoofd op z'n kop. Hij valt van de fiets en roept "Eureuka!" hij kijkt veel rond denkt veel en geeft z'n fantasie de vrije loop. En bovendien, hij luistert naar z'n schoenen :7.

Geplaatst:

Die niet-smootheid zoals je het noemt is een bug van GTA. Als je een ander venster opent met alt+tab ofzo, bijv. om een screenshot in paint te plakken, gebeurd het soms dat het licht van GTA SA f*cked up wordt. En dan krijg je ook die niet-smootheid etc. Vandaar dat die kleuren op die andere auto's ook zo raar zijn :Y

Geplaatst:

Heel erg leuk Puma, ik vind het best grappig. Ik denk dat je de volgende mod ook weer iets leuks gaat bedenken :7 .

Geplaatst:

Mechien is het ook vet om hem over het water te laten gaan :puh:

Voor de rest ziet er er leuk uit, ik heb je filmpje gezien en ik vind dat idee over die schansen wel leuk :D

Geplaatst:

Voor de rest ziet er er leuk uit, ik heb je filmpje gezien en ik vind dat idee over die schansen wel leuk :D

Inderdaad. Maar dan moet je de Hovercraft vervangen, Maar ik weet niet of dat lukt met de DATA :duh:

Geplaatst:

Inderdaad. Maar dan moet je de Hovercraft vervangen, Maar ik weet niet of dat lukt met de DATA :duh:

Mechien niet, want je kan toch aan de handling zitten? :puh:

Nice, maar een vraagje.. Als je hem(zodra je hem kan downloaden) download hoe moet je hem dan instaleren?

EDIT laatmaar.. nog een opmerking: Ik had een getunde blista Compact(blistac) in mijn garage staan, als ik nu in de buurt van de garage komt sluit het spelletje af :(

Bewerkt: door nick5556

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...