MrKooKie Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2005 (bewerkt) Show hier al je Zelfgemaakte Skins! Niet spammen! Lantyz bedankt voor de screen! Bewerkt: 6 februari 2005 door MrKooKie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2005 Haha, leuk, ik heb een keer geprobeerd een AJAX-skin te maken, lukte niet echt, maar dít resultaat vind ik wel een 5,5 waard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 ze zijn mooi gemaakt mr kookie en baffie ik hoop dat de ajax skin in de dowload base komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 Komt die voorlopig nog niet aangezien ik hem pas op ga sturen als ik hem naar behoren vind, nu zijn er nog te veel dingen op aan te merken, het shirtje zit scheef en de broek moet ook nog bewerkt worden, het Nike logo moet nog anders worden enz. Ik heb ook nog een compleet zwarte skin en witte. Wel leuk om een afbeelding op 256 x 256 (afmetingen skin) te zetten en vervolgens gewoon er stom in gaan tekenen, dan opslaan in de skin map en er mee gaan spelen, dán krijg je leuke dingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.