Jump to content

savegame

Recommended Posts

Geplaatst:

waar moet je een save game opslaan in welke map ? dat je hem kan zien ik heb er net een gedowload van de site

Geplaatst: (bewerkt)

in de map C:\Documents and Settings\Hoofdaccount\Mijn documenten/GTA San Andreas User Files; maar dan is het d8 ik nog niet gegarandeerd dat het werkt, je moet eerst nog bepaalde dingen doen ofzoiets :Y (die ik zelf niet direct weet of kan uitleggen :D )

Bewerkt: door senneken
Geplaatst:
in de map C:\Documents and Settings\Hoofdaccount\Mijn documenten/San andreas User Files; maar dan is het d8 ik nog niet gegarandeerd dat het werkt, je moet eerst nog bepaalde dingen doen ofzoiets :Y

daar heb ik hem staan maar hij ziet hem niet ingame

Geplaatst:

Allereerst welkom op het forum. :)

Een savegame zit vaak in een .rar bestand, zorg er eerst voor dat je hem uitpakt met WinRAR. Dit doe je door er met rechtermuisknop op te klikken en op 'Uitpakken naar...' aan te klikken. In het nieuwe mapje tref je een .b bestand aan. Deze plaats je in de map 'GTA San Andreas User Files', te vinden in Mijn Documenten.

Wat overigens een veel voorkomend probleem is, is de versie. Kijk eerst welke versie jij hebt door naar de GTA San Andreas hoofdmap te gaan en vervolgens naar Data/Script, waar twee bestanden staan. Kijk naar de grootte van 'script.img'. Is deze 568Kb groot, dan moet je een V1 savegame downloaden, is hij 562Kb groot moet je een V2. De versie van je savegame staat vaak in de titel van de download vermeld. Heb je de verkeerde, moet je een andere versie downloaden.

Geplaatst:
Allereerst welkom op het forum. :)

Een savegame zit vaak in een .rar bestand, zorg er eerst voor dat je hem uitpakt met WinRAR. Dit doe je door er met rechtermuisknop op te klikken en op 'Uitpakken naar...' aan te klikken. In het nieuwe mapje tref je een .b bestand aan. Deze plaats je in de map 'GTA San Andreas User Files', te vinden in Mijn Documenten.

Wat overigens een veel voorkomend probleem is, is de versie. Kijk eerst welke versie jij hebt door naar de GTA San Andreas hoofdmap te gaan en vervolgens naar Data/Script, waar twee bestanden staan. Kijk naar de grootte van 'script.img'. Is deze 568Kb groot, dan moet je een V1 savegame downloaden, is hij 562Kb groot moet je een V2. De versie van je savegame staat vaak in de titel van de download vermeld. Heb je de verkeerde, moet je een andere versie downloaden.

dankje ik heb nog een probleem ik kan niet oppen met rar

Geplaatst:

www.winrar.nl www.winzip.nl www.winace.com

Allemaal programma's om .rar bestanden uit te pakken.

Geplaatst:
dankje ik heb nog een probleem ik kan niet oppen met rar

Heb je de instellingen van WinRAR goed ingesteld? Als je WinRAR de eerste keer opstart krijg je een scherm te zien waarbij je kunt aanvinken welke bestanden geopend kunnen worden. Zorg dat 'WinRAR' ook aangevinkt staat. Als het goed is zal een .rar bestand nu een 'boeken'-icoon hebben. Met rechtermuisknop en 'Uitpakken naar...' kun je hem uiteindelijk uitpakken.

Geplaatst:

Een pad geven waar de savegame moet staan heeft geen enkele zin omdat dat bij iedereen anders is.

De savegames staan in ieder geval in de map GTA San Andreas User Files in de map Mijn documenten.

Geplaatst:

Ik bedoel, bij de een zit Mijn documenten op C:\ en bij de ander op D:\.

En de naam van de gebruiker, die genoemd wordt in het pad, is overal weer anders.

Geplaatst:
Ik bedoel, bij de een zit Mijn documenten op C:\ en bij de ander op D:\.

En de naam van de gebruiker, die genoemd wordt in het pad, is overal weer anders.

Daarom is er in het 'Start'-menu ook een 'Mijn Documenten'-button. Als je daarop klikt weet je zéker dat je de goede locatie hebt. ;)

Geplaatst:

Het maakt niet uit waar mijn documenten staat. De savegames staan er toch altijd in. De gebruikersnaam is anders, maar Mijn Documenten staat altijd op de primaire harde schijf en die heet altijd (standaard, je kan hem anders noemen) C:...

Geplaatst: (bewerkt)
Het maakt niet uit waar mijn documenten staat. De savegames staan er toch altijd in. De gebruikersnaam is anders, maar Mijn Documenten staat altijd op de primaire harde schijf en die heet altijd (standaard, je kan hem anders noemen) C:...
Tenzij je meerdere installaties van besturingssystemen hebt. Ik heb hier één harde schijf en heb twee besturingssystemen: Windows 98 en Windows XP. Ik heb op de C:\-schijf Windows 98 staan, en op de D:\-schijf Windows XP. Beide schijven kennen een Mijn Documenten-map... Bewerkt: door VWO-er

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...