Gta-Alien Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Welke personage(s)/groep heeft in elke GTA gezeten,en zit dus ook in GTA IV ? triads dacht ik
Von-Helsing Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Welke personage(s)/groep heeft in elke GTA gezeten,en zit dus ook in GTA IV ? The Triadz ?
Robin B Geplaatst: 10 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Welke personage(s)/groep heeft in elke GTA gezeten,en zit dus ook in GTA IV ? de triads???
aeroxthm Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Welke personage(s)/groep heeft in elke GTA gezeten,en zit dus ook in GTA IV ? pedestrians(voetgangers)
The-oracle Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Welke personage(s)/groep heeft in elke GTA gezeten,en zit dus ook in GTA IV ? The Triadz ? De triadZ?
sanfuck Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Nu gta 4 ja ja!! nog 19 dagen uitkomt kunnen we alvast met een quiz beginnen let op!!D Eerste vraag: Hoe heet de vrijheidsbeeld in GTA 4??? state of happiness ? Dat reken ik ................ GOED!!! jij mag de volgende vraag stellen Volgens mij is dat helemaal niet GOED het is Statue of Liberty
Gta-Alien Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Nu gta 4 ja ja!! nog 19 dagen uitkomt kunnen we alvast met een quiz beginnen let op!!D Eerste vraag: Hoe heet de vrijheidsbeeld in GTA 4??? state of happiness ? Dat reken ik ................ GOED!!! jij mag de volgende vraag stellen Volgens mij is dat helemaal niet GOED het is Statue of Liberty Statue of Happiness (Het 'Blijheidsbeeld', een parodie op het Vrijheidsbeeld staat op wikogta
PatrickW Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Als je de zoekfunctie had gebruikkt had je verschillende eerdere pogingen gezien om een GTA IV quiz te starten, en had je ook gelezen dat we het daar nu nog te vroeg voor vinden en ook de reden daarvoor: Vooralsnog is het aan de crew om over dit soort zaken te beslissen, en daarom is een PM op zijn plaats, en niet een poll. Wij vinden ook nog steeds dat het te vroeg is om een quiz te starten, aangezien er geen interessante vragen te bedenken zijn. Daarmee doel ik meer op het feit, dat ALLES over GTA IV op deze site, of de Rockstar site, te vinden is. Er zijn geen dingen die je zelf ontdekt hebt, of die je alleen kan weten als je goed oplet tijdens het spelen. Dit is eerder een "zoek-het-antwoord-op-het-internet"-quiz, dan een game quiz, op deze manier.In onze ogen is het te vroeg. De volgende keer kan je beter een PM sturen naar een crewlid. Hier is nog steeds niet aan veranderd. Wanneer het zover is, zal de crew een officieel GTAIV quiz topic openen, met duidelijk regels.
Recommended Posts