Jump to content

HELP, hij doet het niet meer

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik had een vraag, ik had de ghost rider mod gedownload en geinstalt, maar nu wil ik die keting halen, maar als ik dat doe loopt hij vast, dus dan dacht ik, ff opnieuw instaleren, en dan die ketting al om hebben en dan starten, maar dan loopt hij ook vast, hoe komt dit, help, thanks!

Geplaatst:

Heb je toevallig een verkeerde versie? Met bepaalde versies (V1.01 en V2.00) kun je niet modden. Kijk eens rechts onder in je beginscherm, als er niks staat is het goed. Staat er wel wat (V1.01 of V2.00) dan moet je even deze patch downloaden. Start 'm op, druk een paar maal op 'Next', en kies je GTA San Andreas-map. Deze map moet de map zijn waar GTA San Andreas in is geïnstalleerd, en waar de 'gta_sa.exe' zich bevindt. Kies de map, en druk weer een paar maal op 'Next'. De patch doet nu z'n werk. Eenmaal klaar is GTA San Andreas weer te modden en kun jij dus met je modificatie GTA San Andreas spelen. Veel plezier! :)

Geplaatst: (bewerkt)

Hierboven: Hij zei dat hij het al opnieuw geinstalleerd had en de kettingzaag om deed, dus hij zat al in de Play wereld, dus niet de verkeerde Versie ;) , Probeer de Ghostrider mod eens opnieuw te installeren, misschien helpt dat ^_^

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

Oke, ik heb hem vandaag al 6 keer opnieuw geinstalleerd, maar alles doet het, BEHALVE die ketting, maar als die mod er neit in zit dan wel, en dan ga ik naar de binco, en dan zie ik niks, alleen de deur half open, en dan blijft het beelf hangen :bonk: .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...