Jump to content

NPC's minder mooi dan personages en personages...

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Ik za effe te kijken bij screenshots en ik zag dit : baseballbatgtaivja1.jpg

De hand van die man met die knuppel ziet er echt blokkerig uit!

Dit is de Graphic Patroon van GTAIV : NPC's zijn lelijk, Personages zijn beetje mooi en Niko helemaal gedetailleerd!

Greetz, :cya:

Geplaatst:

Idd. Maar dat kan ook vluggigeid van de maak van de trailer zijn. Misschien is het in het spel beter.

Geplaatst:
Hoi,

Ik za effe te kijken bij screenshots en ik zag dit : baseballbatgtaivja1.jpg

De hand van die man met die knuppel ziet er echt blokkerig uit!

Dit is de Graphic Patroon van GTAIV : NPC's zijn lelijk, Personages zijn beetje mooi en Niko helemaal gedetailleerd!

Greetz, :cya:

mjah man dat is vrij goed mogelijk maar ze kunnen niet alles tot de perfectie maken eh

als alles in een spel zou voldoen aan de stoutste dromen van een gamer (het zij wel kuise dromen)

dan zou de game industrie ten eerste veel aandacht krijgen en ten tweede f*cking veel geld mogen vragen voor een spel alleen al.

maar omdat je het hebt opgemerkt moettik toegeven dat je een dedicated gta-fan bent dus chapeau

Geplaatst:

Het duurt lang om een gedetailleerde character te maken. Nico is natuurlijk gedetailleerd omdat je hem het vaakst ook ziet. De andere characters uit de game zien er ook gedetailleerd uit omdat je hun het meest ziet (praten enz.)

De normale peds die gewoon rondlopen zijn wat minder. Ze kunnen alleen lelijk zijn als je er echt lang naar kijkt.

Er zijn heel veel peds die in GTA4 rondlopen, dus je ziet (vaak) niet meer dezelfde personen op straat.

Geplaatst:

ik heb die screens ook nog eens bekeken en ze doen mij veel denken aan NCP'S bij assassins creed daar liepen er ook een paar minder mooie rond dan de hoofdpersonages. Zal volgens mij bij liggen aan het grote aantal verschillende NCP'S wat maakt dat ze mss niet allemaal even afgewerkt zijn.

Geplaatst:

Ik denk dat ik weinig aandacht zal hebben voor NPC in het spel dus het zal mij in ieder geval Hema Worst zijn

Geplaatst: (bewerkt)

ach die npc's gaan uiteindelijk tog dood dus wat maakt het uit of ze blokkerig zijn, nadat je ze met een kettingzaag in stukken hebt gesneden kan je pas spreken van blokjes :sigaar:

Bewerkt: door powerpats
Geplaatst:

Je moet eens begrijpen dat een aantal polygonen teveel de framerate enorm laat droppen. Want als men allemaal even gedetailleerd waren als Niko.. dan zou het spel wel eens een flink lag hebben gehad.

Met andere woorden de kwaliteit van de npc's is minder, omdat het anders nauwelijks speelbaar zou zijn.

Geplaatst:

Mij lijkt het duidenlijk dat zoiets ook niet gedetaileerd is. De Personages(Nice enz.) zijn natuurlijk veel gedetaileerder, en ik denk de auto's ook wel :7

Geplaatst:
Mij lijkt het duidenlijk dat zoiets ook niet gedetaileerd is. De Personages(Nice enz.) zijn natuurlijk veel gedetaileerder, en ik denk de auto's ook wel :7

Je ziet het ook vaak in race games, dat de auto waar jij in rijdt en die van de tegenstanders heel gedetaileerd zijn, maar alle andere weggebruikers en geparkeerde autos zien er niet uit

Geplaatst:

Je ziet het ook vaak in race games, dat de auto waar jij in rijdt en die van de tegenstanders heel gedetaileerd zijn, maar alle andere weggebruikers en geparkeerde autos zien er niet uit

Dan rijd jij vast met 10 km per uur ofzo? Ik scheur er altijd zo hard langs dat ik ze niet eens zie xD

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...