Jump to content

Andromada

-----JDB-----

Recommended Posts

je hoeft geen cheat te gebruiken..je kan hem ook vinden in een hele groote garage in las veturas airport.. hij licht helemaal rechtonderin..

PS: hij licht er nie altijd..dan moet je gewoon ff naar de andere kant van het vliegveld rijden/lopen en dan weer terug en dan licht hij er meestal wel..zo niet dan moet je weer helemaal naar de andere kannt lopen/rijden..enz..

MzzL..!

Delen op andere websites

je hoeft geen cheat te gebruiken..je kan hem ook vinden in een hele groote garage in las veturas airport.. hij licht helemaal rechtonderin..

PS: hij licht er nie altijd..dan moet je gewoon ff naar de andere kant van het vliegveld rijden/lopen en dan weer terug en dan licht hij er meestal wel..zo niet dan moet je weer helemaal naar de andere kannt lopen/rijden..enz..

MzzL..!

Buiten dat een vliegtuig ergens staat :-) is dat niet de Andromada maar de AT-400.

De andromada komt normaal alleen voor tijdens missie Stowaway (je moet achterin het vliegtuig rijden).

De AT-400 kun je niet instappen zonder op een verhoging te staatn, de Andromada heeft geen deuren.

Links de Andromada, rechts de AT-400

post-62-1107713953.jpg

Delen op andere websites

Links de Andromada, rechts de AT-400

:blink: ,nu ben ik in de war, ik dacht dat de Andromada

dat vliegtuig was waar je met je motor in moest rijden bij een missie.

kan je dat vliegtuig, (waar je achter in kan) ook trug vinden in het spel???

snap er niks van sorry

edit: kan je er dan ook auto's inzetten??

Bewerkt: door Pablo
Delen op andere websites

Ja, dat is het vliegtuig waar je met je motor in moest rijden bij de missie ''Stowaway''. Je kunt de Andromada(het linkse vliegtuig op het plaatje) alleen krijgen met een ARMAX code. Dus niet met de Cheatdisc of een gewoone code.

Delen op andere websites

:blink: ,nu ben ik in de war, ik dacht dat de Andromada

dat vliegtuig was waar je met je motor in moest rijden bij een missie.

je bent dus niet in de war: dat klopt namelijk :-)

kan je dat vliegtuig, (waar je achter in kan) ook trug vinden in het spel???

nee, behalve met een cheatdisc zoals de ARMAX.

edit: kan je er dan ook auto's inzetten??

Nee, je kunt wel de klep naar beneden laten gaan (R3), maar er verder niet in rijden / lopen.

EDIT: te laat, barry was me voor (te lang naar een plaatje van een motor op de klep van een Andromada gezocht en niet gevonden)

Bewerkt: door BrokenTable
Delen op andere websites

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...