Jump to content

SOTM Stemtopic (Thema: GTA IV)

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste mensen het is weer zover! Een nieuwe stemronde met een nieuwe thema. Zoals je ziet zijn er helaas maar 3 inzendingen binnengekomen. Ik wil de deelnemers hier ook hartelijk voor bedanken!

Ik had de inleverdatum best kunnen verlengen maar dat kan niet elke keer, er is ruim tijd gegeven om iets te maken en in te zenden dus helaas, volgende maand weer een SOTM. Er zijn wat leden die gevraagd hebben wanneer er weer een nieuwe SOTM kwam, jammer genoeg zitten die er nu niet bij..

Laten we nu maar eens beginnen. :) Je kunt de signatures van de deelnemers aanschouwen in dit topic, en in dit topic stemmen op je Favoriet!

Stemmen gaat als volgt:

je kunt de code hieronder overnemen voor in je post

[b]Deelnemer:[/b] (naam)
[b]Waarom:[/b] (niet verplicht)

GTA IV

Good luck!

Prijs winnaar: 1 maand lang jouw signature als header bovenaan het Graphics Forum!

Geplaatst: (bewerkt)

Deelnemer: Hanneswasco

Waarom: Goede achtergrond, mooie afwerking en bijpassende kleuren, maar het lettertype past er wel niet bij en moest niet zoveel opvallen...

Bewerkt: door Woetsha
Geplaatst:

Waarom: Mooie en goede achtergrond, fantastische afwerking en mooie kleuren, maar het lettertype en de felle kleuren passen niet echt bij GTAIV maar toch de beste sig!

Drunken

Geplaatst:

Deelnemer: Hanneswasco.

Waarom: Schitterende achtergrond en verder heel goed uitgewerkt

Geplaatst:

Deelnemer: Hanneswasco.

Waarom: Zeer mooie achtergrond, goed afgewerkt. De kleuren zijn misschien niet helemaal "GTA kleuren". Maar verder zéér mooi afgewerkt.

Geplaatst:

Deelnemer: Dizzee

Waarom: Echt een signature die net even iets anders is dan de echte GTA stijl. Het bijna "schilderij" achtige effect heeft de signature echt goed gedaan. De verwerking van de tekst vindt ik een groot pluspunt, iets waar Dizzee altijd wel een goede oplossing voor heeft. Voor de rest is de signature keurig afgewerkt, en is het een mooi geheel geworden.

Geplaatst:

Waarom: Het is een prachtig achtergrond en de render is goed ingeblend :D

Geplaatst:

Waarom: Erg goede signature, ik zag al meteen dat jouw signature de beste wasvan deze drie. Goede achtergrond, en de brushes sluiten er goed op aan. Het kleurgebruik is erg mooi, en met name bij de border. De tekst vind ik alleen wat minder geslaagd. Het lettertype geeft meteen ook een soort effectje aan de tekst, en dat sluit niet goed aan op de achtergrond. Een GTA lettertype had denk ik wat mooier gestaan. Daarnaast vind ik de render ook wat minder mooi ingeblend, de randjes zijn namelijk erg scherp op sommige plekken. Het valt wat minder op dan normaal omdat je alles om de render heen wat donkerder gemaakt hebt, maar in het vervolg kan je beter even de randjes blurren, of heel licht over de render heen brushes. KUTGW. Dizzee, jouw signature vind ik ook wel geslaagd, maar ik vind 'm een beetje saai. Het GTA IV logo en de brushes aan de zijkanten (ik weet niet wat het moet voorstellen) zijn leuk toegevoegd, en het effect vind ik ook wel redelijk, maar toch mis ik nog wat. Be4st, ook zeker geen slechte signature, maar in vergelijking met die van Dizzee en Hanneswasco vind ik de effecten net wat minder mooi. Het 'IV' logo vind ik veels te groot en de rode tekst past niet goed bij de signature. Het motion blur effect is wel weer leuk.

Geplaatst:

Waarom: Misschien heel simpel gezegt, maar ik denk er net als mijn collega RonaldVC over.

Geplaatst:

Waarom: Het is gewoon een geschenk uit de hemel als je het ziet!

Geplaatst:

Het stemmen is alweer afgelopen en het scheelde haast niks. 6 stemmen voor Hanneswasco en 5 stemmen voor Dizzee, een close combat kun je wel zeggen.

Deelnemers, bedankt voor het meedoen!!

Winnaar Hanneswasco! Jouw signature komt zo snel mogelijk een maand lang als header bovenaan het Graphics Forum, gefeliciteerd!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...