Metiz Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 (bewerkt) Wel ik was me aan het vervelen en ik keek eens op de rockstar site http://www.rockstargames.com/IV/ en ik vroeg me eigenlijk af als je bij recreation & entertainment gaat kijken bij Our Own Reality staan er allemaal namen .. de vraag is of die personen die daar staan ook in het spel gaan komen of als ze er gewoon staan als amusement ? MVG .. Ikkeuh Bewerkt: 10 april 2008 door Metiz Reageren
PatrickW Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 De kans is groot dat je een aantal van die personen wel in het spel en/of cutscenes zult tegenkomen. Daarnaast zul je er waarschijnlijk ook nog wel een aantal op radio of ingame internet zien langskomen. Reageren
pilot Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Misschien kan je zulke sterren ook op podiums vinden. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Ik denk alleen voor reclame, net zoals die personen in de Love-meet-quiz Reageren
sanfuck Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Ik neem aan dat ze wel een rol in het spel zullen hebben maar misschien is dat maar een hele kleine Reageren
oostzaan Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Ik denk dat al die personen regelmatig erin voor komen. Of dat er een grote missie aangebonden zit. Reageren
Tsirapo Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 mjah meer voor reclame denk dat er af en toe wel es een missietje tussen komt waarin ze bevriend zijn met een opdrachtgever van jou en dat zij dan een klusje moeten laten "opknappen". you know dirty work that celebs can't do ik denk dat Jeremy St. Ives vooral in het verhaal zal komen denk zelfs als opdrachtgever. Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Die zullen wel betrekking hebben op het spel denk ik toch. Ciao Reageren
steintje Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 ik denk het ook dat je misschien met die vrouw bij die boot boten kan kopen ofzo. Reageren
FireFighter Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Ik denk dat ze wel een rol hebben hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.