Jump to content

Scripts samenvoegen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben sinds kort bezig om een mini servertje op te zetten, mocht deze server goed bevallen (en me internetsnelheid/pc trekt het goed dan zal ik hierin verdergaan.

Nu heb ik even een vraagie,, ik heb de /login en /register commands van Sandra gebruikt als apart filterscript, nu heb ik het adminscript van sneaky gedownload, (SrAdmin) en deze zodanig aangepast zodat ie bij me server past, daarin zit ook een /login en /register command. kan ik die eruit halen endie van sandra gebruiken of moet ik die van sandra weghalen?

Script sandra

Adminscript

Hoe gaan ik dit moeten oplossen?

Alvast bedankt.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben er nu mee bezig, maar dat admin script heeft al een ingebouwd /register script.. dus wat wil je er mee?

EDIT: Klaar, Klik!

P.S. Ik heb nog heel veel andere commands gezien die niet in /adminhelp staan..

Ik bedoel dat je lvl 6 nodig hebt, maar bij /adminhelp gaat het maar tot 3

(mischien heb je het niet goed aangepast?)

P.S.2 Heb je mischien nog config.ini?

Bewerkt: door WackoX
Geplaatst:

Hey,

dat die level 3 en 6 verschillen dat klopt daar ws ik nog niet mee klaar, nu overgens wel.

Ik heb ook eens gekeken wat het verschil is tussen de /login en /register van sandra en uit dat admin script, ik heb tog gekozen om dat script van sandra links te laten liggen en direct de functies uit het script te gebruiken.

Dan nog wel even een ander vraagje,

http://pastebin.com/d67969411

als ik dit command ingame gebruik dan spamd ie me hele chat vol. hoe kan ik dit verhelpen?

Geplaatst: (bewerkt)
Hey,

dat die level 3 en 6 verschillen dat klopt daar ws ik nog niet mee klaar, nu overgens wel.

Ik heb ook eens gekeken wat het verschil is tussen de /login en /register van sandra en uit dat admin script, ik heb tog gekozen om dat script van sandra links te laten liggen en direct de functies uit het script te gebruiken.

Dan nog wel even een ander vraagje,

http://pastebin.com/d67969411

als ik dit command ingame gebruik dan spamd ie me hele chat vol. hoe kan ik dit verhelpen?

Je kan ook altijd kijken op het sa-mp forum, daar hebben ze over de tientallen standaard scripts waar je je gegevens vandaan halen kan.

(ps. Ik gebruik het admin script XtremeAdmin2) { http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=12314.0 }

suc6.

Hannibal (Twinsen)

Bewerkt: door Twinsen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...