Lisss Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) Hoi! Ik ben bij de missie Mike toreno, alleen als ik mike toreno uit de buurt moet halen van die ''Van'' en ik stop of rij langs dat gele icoontje, reageert die niet dat die missie klaar is ofzo. Dus wilt iemand hem voor me halen ? (A) Graag zonder cheats of mods. GTASAsf2.b Bewerkt: 11 april 2008 door Lisss
Hackman Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Als je bedoeld bij het gele driehoekje bij de uitgang van het airport dan weet ik wat je moet doen... Doe geen cheats in de missie... Als je over de driehoek rijd horen er wanted-sterren te komen... Als je de code hebt gedaan dat de politie niet komt kan je de missie niet halen want dan komt de poltie niet...
Ghost_Rider Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) Mike Toreno - Mission Passed! Beloning: $7000,= - Respect + Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Veel succes verder in SA. Bewerkt: 11 april 2008 door ..::GhostRider::..
Recommended Posts