-Omar- Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Hallo Ik heb voor de grap een school computer gekocht. Ik was helemaal blij etc starte ik hem kreeg ik gewoon Windows XP scherm etc. Ik wil nu wat installeren maar dat lukt helemaal niet omdat ik geen beheerder ben. Ook zijn er al je wilt opstarten diverse ''netwerken'' waar je jezelf kan aanmelden. Ik wil graag dat ik weer helemaal beheerder ben etc. Ik ben al naar gebruikers account gegaan om te kijken maar daar moet je ook weer admin zijn etc. Wat moet ik doen? Gewoon weer opnieuw Windows eropzetten of iets anders? Het liefst niet weer heel Windows erop zetten. Alvast heel erg bedankt MVG, Omar Reageren
The Wizard Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) Ik denk dat opnieuw instaleren de enigste oplosing is en even everesthome er op zetten kun je gelijk zien wat er op zit kwa videokaart en zo die kun je hier vinden klik Bewerkt: 11 april 2008 door The Wizard Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Je zou misschien ook kunnen proberen of de Administrator account geen wachtwoord heeft. Als dit niet het geval is heb je dus gewoon weer alle rechten. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Of je kunt ook als wachtwoord admin, password of de naam van je school invullen. Dit wil nog wel eens werken heb ik de ervaring . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.