Jump to content

Schoolcomputer

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo

Ik heb voor de grap een school computer gekocht. Ik was helemaal blij etc starte ik hem kreeg ik gewoon Windows XP scherm etc. Ik wil nu wat installeren maar dat lukt helemaal niet omdat ik geen beheerder ben. Ook zijn er al je wilt opstarten diverse ''netwerken'' waar je jezelf kan aanmelden. Ik wil graag dat ik weer helemaal beheerder ben etc. Ik ben al naar gebruikers account gegaan om te kijken maar daar moet je ook weer admin zijn etc.

Wat moet ik doen? Gewoon weer opnieuw Windows eropzetten of iets anders? Het liefst niet weer heel Windows erop zetten.

Alvast heel erg bedankt

MVG,

Omar

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat opnieuw instaleren de enigste oplosing is

en even everesthome er op zetten kun je gelijk zien wat er op zit kwa videokaart en zo

die kun je hier vinden

klik

Bewerkt: door The Wizard
Geplaatst:

Je zou misschien ook kunnen proberen of de Administrator account geen wachtwoord heeft.

Als dit niet het geval is heb je dus gewoon weer alle rechten. :cya:

Geplaatst:

Of je kunt ook als wachtwoord admin, password of de naam van je school invullen. Dit wil nog wel eens werken heb ik de ervaring :puh:.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...