Black Admiral Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Heeft iemand een tip voor de laatste Quarry-Missie? Bij mij donderen die agent en die motor altijd uit de laadbak, zelfs als ik heel sloom rijd. En ik wil deze missie het liefst zelf doen, tenzij het echt niet lukt. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Heeft iemand een tip voor de laatste Quarry-Missie? Bij mij donderen die agent en die motor altijd uit de laadbak, zelfs als ik heel sloom rijd. En ik wil deze missie het liefst zelf doen, tenzij het echt niet lukt. Waar je vooral op moet letten naast de snelheid zijn de verhogingen. Deze kom je in de Quarry erg veel tegen, dus kies zorgvuldig je route terug naar de ingang door enkel over de 'platte' stukken te rijden. Hou daarnaast een constante snelheid aan, aangezien verschillende snelheden er ook toe kunnen leiden dat ze uit je Dumper vallen. Haast je vooral niet, en neem ook de tijd als je noodzakelijk een verhoogd stuk op moet rijden. Tot slot, zodra je je bak kantelt, zul je merken dat je Dumper zachtjes vooruit rijdt. Het is dus belangrijk dat je een beetje gas naar achteren geeft als je die agent en motor in het water dumpt, omdat ze anders op de grond vallen. Reageren
Black Admiral Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Oké, maar het probleem is dat als ik maar zachtjes rij, ze al gelijk verschuiven. Dan rij ik dus achteruit om het tegen te gaan, en dan schuiven ze nog meer, enz enz, totdat ze eraf vallen. Maar ik kan jouw tips wel gebruiken! B'dankt! Reageren
Black Admiral Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Het is me nog niet gelukt, ik doe hem wel als ik alle andere missies heb gehad. Als dát niet lukt zet ik hem wel op deze site dat iemand anders hem doet! Reageren
Visser23 Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Er is een motoragent vermoord. Je moet met de Dozer de politieman naar een aangegeven plaats duwen. Daarna moet je ook nog de politiemotor naar de aangegeven plaats duwen. Als je hiermee klaar bent, stap je in de kraan. Dan pak je de motor en de lijken op met de kraan. Hoe de kraan werkt wordt aangegeven als je in de kraan zit. Je moet de motor en het lijk in de bak van de Dumper plaatsen. De Dumper staat naast de kraan. Daarna moet je voorzichtig met de Dumper naar de Quarry uitgang rijden. Daarna rij je over de snelweg. Kijk uit dat de auto's je niet raken. Daarna rij je met de achterkant naar het water toe. Gebruik de handrem om de Dumper op z'n plaats te laten staan en kantel de bak om de motor en het lijk in het water te gooien. Kijk uit dat je niet met de Dumper het water in rijdt. Dit alles moet binnen acht minuten gebeuren. En dit verhaal staat helemaal hier. Reageren
Black Admiral Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Alles lukt me wel, totdat ik dit moet doen: Daarna moet je voorzichtig met de Dumper naar de Quarry uitgang rijden. Daarna rij je over de snelweg. Kijk uit dat de auto's je niet raken. Daarna rij je met de achterkant naar het water toe. Gebruik de handrem om de Dumper op z'n plaats te laten staan en kantel de bak om de motor en het lijk in het water te gooien. Kijk uit dat je niet met de Dumper het water in rijdt. Dit alles moet binnen acht minuten gebeuren. En dit verhaal staat helemaal hier. Reageren
Visser23 Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 (bewerkt) Ah, je moet goed kijken tot je de uitweg vind. Je moet helemaal naar boven, rij dan de snelweg op en ga op de vluchtstrook rijden. Als je bij het punt bent ga je keren. Rij achteruit. Doe dan de bak omhoog?. Het lijk en de motor gaan het water in. Mission klaar. Bewerkt: 15 april 2008 door visser23 Reageren
brassgast Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 zou het niet helpen als je achteruit rijd ik heb het nog niet meegemaakt dat ze er zo snel uitvallen maar misschien helpt achteruit rijden Reageren
Black Admiral Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ja, achteruitrijden is een goed idee. Even kijken of het nu wél lukt. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Achteruit rijden zou een plan kunnen zijn hoewel het met vooruit rijden ook zou moeten lukken hoor. De truc bestaat volgens mij uit 2 delen: ten eerste moet je de motor en het lijk zo dicht mogelijk achter de cabine van de Dumper zien te krijgen met je kraan. Dan hebben ze in ieder geval de ruimte om wat heen en weer te schuiven. Het tweede deel ligt in het oversteken van de snelweg. Dat moet je goed timen en voorzichtig doen. Krijg je zelf geen aanrijding dan rijdt er wel een blinde tegen jou op en in beide gevallen loop je grote kans dat het spul uit je laadbak schuift. Tip 3 tenslotte is heel langzaam achteruit naar het water rijden en als je vlak bij de rand staat de spatiebalk ingedrukt houden (voor de PC natuurlijk). Je Dumper staat dan op de handrem en kan niet meer per ongeluk het water inrijden. Klep omhoog, spul eruit en klaar Reageren
Black Admiral Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Dankzij jullie is het gelukt! Bedankt allemaal! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.