R33RS Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) Beste GTA fans Ik heb de stripped versie van GTA:SA die in Sannybuilder te krijgen is. Wat ik zou willen doen is stuk voor stuk wegen en gebouwen invoegen (later ook details zoals lichtpalen, planten, banken, fonteintjes.... noem maar op) momenteel als ik "nieuw spel" aanklik, spawn ik in het midden van het plein van grove street (voor CJ's huis). Dit stuk weg heet "lae2_roads89.dff". Ik zou dus willen dat de stripped geladen wordt met enkel CJ en lae2_roads89.dff (incl textuur weliswaar) omzo het spel stuk voor stuk op te bouwen naar eigen visie. om mijn vragen concreet te stellen: - wat moet ik verwijderen en aanpassen om enkel CJ en lae2_roads89.dff met textuur over te houden? - wat moet ik doen en hoe configureer ik een gebouw nadat ik het heb ingebracht met MapEditor v0.32? Alvast bedankt voor jullie antwoorden! Groeten Robby Bewerkt: 11 april 2008 door R33RS
Donwell Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Objecten gaan op zich niet met SCM, enkel als dat object in bijvoorbeeld een missie moet worden geladen. In de normale spelwereld, waar jij dus zit, zullen alle gebouwen automatisch worden geladen door middel van de IPL en IDE bestanden, oftewel mapping. Met mappen ben ik zelf niet erg bekend, maar in die bestanden worden objecten geladen en op hun plaats gezet. Je kunt proberen alles te verwijderen uit de bestanden (openen met kladblok), behalve ae2_roads89.dff. Dan zou alleen die moeten laden. Of dit eventuele schade aan het spel geeft weet ik niet, maak daarom ook een back-up!
R33RS Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Of dit eventuele schade aan het spel geeft weet ik niet, maak daarom ook een back-up! het spel crasht dan, dat heb ik zelf ook al geprobeerd.
.Timothy Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) Bij GTA San Andreas heb je twee versies, waarvan één niet te modden is. Het kan zijn dat hij het bij jou niet doet door een verkeerde versie. Om te kunnen modden hebben ze een patch gemaakt, waardoor GTA San Andreas weer te modden is. Je kunt die patch hier downloaden. Start 'm op, druk een paar maal op 'Next', en kies je GTA San Andreas-map. Deze map moet de map zijn waar GTA San Andreas in is geïnstalleerd, en waar de 'gta_sa.exe' zich bevindt. Kies de map, en druk weer een paar maal op 'Next'. De patch doet nu z'n werk. Eenmaal klaar is GTA San Andreas weer te modden. Succes Bewerkt: 11 april 2008 door VWO-er
R33RS Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) Bij GTA San Andreas heb je twee versies, waarvan één niet te modden is. Ik heb het spel opnieuw geinstalleerd. Als ik dan de patch uitvoer, gebeurt er niks. Als ik de no-cd crack installeer, dan herkent de patch gta_sa.exe als een onbekende versie. Als ik EU patch 1.01 uitvoer en vervolgens no cd-crack dan is de versie ook onbekend. Het ligt dus aan de no-cd crack.. heeft iemand een werkende no-cd crack die de versie onveranderd laat? Ik heb het spel origineel, maar mijn optisch medium heeft nogal eens de neiging om een cd of dvd te laten barsten, dus gebruik ik ze alleen voor de installatie.. Bewerkt: 11 april 2008 door R33RS
K.O. Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) Hoe erg ik ook de neiging heb je vraag te beantwoorden, een no-cd crack blijft illegaal. We kunnen het niet helpen, maar we kunnen nu eenmaal niet controleren of jij inderdaad die cd hebt. Helpt dit anders: (?) - Installeer SA opnieuw, zodat je de originele exe hebt. - Patch naar versie 1 - evt no-cd fix[/font] Als je de cd inderdaad hebt zou het geen probleem moeten zijn dit uit te proberen. Ik denk overigens niet dat dit zal leiden tot veel resultaat, maar het is te proberen. Ik weet namelijk niet exact hoe een no-cd werkt. Als je echt de exe helemaal vervangt zal bovenstaande zeker niet werken. Als een no-cd meer zoiets is als een patch werkt het misschien, omdat dan slechts een bepaald deel van de applicatie gepatched zou kunnen worden. (Zijn er overigens niet gewoon v1 no-cd's?[/font]) Bewerkt: 11 april 2008 door K.O.
Dutchy3010 Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Als je weet dat hulp bij een no-cdcrack niet geboden mag worden, waarom doe je dat dan? Nocdrack valt bij ons onder warez, omdat wij niet kunnen controleren of je het spel ook werkelijk zelf hebt...
Recommended Posts