Jump to content

Drunkendonkey vs. 2fast{0}

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Freestyle

Soort design: signature

Size design: 500 X 150, mag ook kleiner

Render: Mag

Animatie: /

Premade: /

Tijd van inlevering: Z.S.M

Opmerking: Ik post na jou, en ik heb liever een gevorderde photoshopper zodat het een grotere uitdaging is. Wil je toch graag mag dit ook ;)

Gr, drunken

Geplaatst: (bewerkt)

ik wil wel, maar ik heb al een battle.

maar morgen is die afgelopen.

Dus doe ik hem wel.

hier is ie:

battlesigfz1.gif

Bewerkt: door forumrunner
Geplaatst:

Het zogenaamde "reserveren" van een battle is niet toegestaan. Komt er iemand die vóór dat jouw battle afloopt aan deze battle wilt deelnemen gaat die persoon voor. Meldt er zich niemand voor die tijd, kan je (forumrunner) deze battle aangaan.

Geplaatst:

Aangezien onze vorige battle niet doorging Dronken zou ik nu wel een battle met je aan willen gaan. :):Y

Mvg, 2fast{0}

Geplaatst:
Aangezien onze vorige battle niet doorging Dronken zou ik nu wel een battle met je aan willen gaan. :):Y

Mvg, 2fast{0}

Is cool, Post het maar Z.S.M

Gr, drunken

Ik kan Drunken niet bereiken. :N

Sorry maar ik had men Pb neit gelezen :D maar chill dat je nog kan :D

beautygirl.jpg

Bewerkt: door Drunkendonkey
Geplaatst:

Sorry van de dubbelpost, maar het is nu al de laatste dag en ik vind het nogal jammer dat er niet gestemd word. :-( Zou mischien 1 iemand zijn stem willen geven ? :)

Ik stem voor 2fast{0},

Want ik vindt zijn achtergrond mooier gebrusht en die van Drunkendonkey is aan de zijkanten nogal kaal, alleen wit namelijk.

Sorry voor de late reactie trouwens, ksie dit topic net pas.

mvg,

Kloep

Bewerkt: door Kloep

Drunkendonkey:

Leuke signature. Leuke kleuren gebruikt en De render is goed ingeblend. Alleen je naam vind ik een beetje jammer. Je ziet hem niet zo goed. Probeer hem de volgende keer Iéts meer op te laten vallen. Dan krijg je van mij een 8!

Rate: 7

2fast{0}:

Mooie signature, Mooie duistere kleuren en de render ziet er heel goed uit. Hij is ook mooi ingeblend. De brushes die je hebt gebruikt zien er perfect uit, pas precies bij de signature. Het lettertype ziet er ook mooi uit. Alleen had je beter de horizontale lijn weg kunnen halen.

Rate: 9

Stem: 2fast{0}

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

Ik hou wel van kleur in een sig, ik vind die van 2fast erg donker. De witte puntjes verpesten het geheel een beetje, door deze alleen al wat gloed te geven krijgt de signature een geheel andere kwaliteit. Punten zoals Brushes, Lighteffects, ruimtegebruik. Daar scoort Drunken in ruime zin beter dan 2fast. Om zijn sig eventjes af te raten; je brushes welliswaar goed, maar je gebruikt maar een kleur, hoogstens twee. Je render is degelijk uitgeknipt, en krijgt een outerglow, waarmee alle brushes eigenlijk worden vervaagd. Drunken houd het allemaal wat simpeler aan de buitenkanten, maar dat heet 'ruimtegebruik', en ook dat is een kunst opzicht. Ik ga uit van het feit 'wie heeft de meeste ervaring', en dat is overduidelijk Drunkendonkey. Veel gebruik van kleur, effecten, en je behoud de ruimte in je signature, waardoor je er lang naar kan kijken, zonder dat je wordt overspoelt door brushes die allen kanten op gaan.

Om nog eventjes een laatste tip mee te geven aan 2fast. Doordat je constant dezelfde kleur brushes gebruikt, creëer je ruimtetekort. Mensen die naar je sig kijken zien één zwart vlak met wat effecten. Hoe langer je naar zoiets kijkt, hoe meer fouten je uiteindelijk gaat vinden, omdat er geen kleurverschil is. Doordat er verder ook weinig effecten in zitten, maak je het een beetje een saai geheel. Daar heeft Drunkendonkey profijt uit gehaald. Hoe leeg de zijkanten van zijn sig ook moge zijn, in het midden heeft hij een prachtige artwork geconstrueerd. Daar kun je lang naar kijken, en je ondekt alleen maar meer effecten, vanwege het kleurverschil, sterkteverschil en contrastverschil.

Conclusie: Drunkendonkey :cya:

Geplaatst:

mijn stem gaat naar Drunkendonkey omdat ik persoonlijk velle en vrolijke kleuren mooier vint dan zwart wit. mooie velle kleuren en mooie belichtins evekten

2fast{0} jou sig vint ik ook erg mooi en ook erg mooie belichting.

stem gaat dus naar dronkendonkey :)

mijn stem gaat naar Drunkendonkey omdat ik persoonlijk velle en vrolijke kleuren mooier vint dan zwart wit. mooie velle kleuren en mooie belichtins evekten

2fast{0} jou sig vint ik ook erg mooi en ook erg mooie belichting.

stem gaat dus naar dronkendonkey :)

Drunken: 2

2fast{0}: 2

Stemmen mensen!

Gr, drunken

>>> Door .Levi.: Voortaan even een pb sturen naar RonaldVC of mij voor verlenging.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Laat ik dan maar de battle beslissen, het is een eer :)

Allereerst een compliment voor beide battlers, mooie signatures :Y

2fast{0}:

Mooie signature. De brushes op de achtergrond zijn opzich wel goed gedaan, alleen de kleur klopt niet helemaal met de kleur die om de render van de soldaat (of wat het ook is, dat doet er niet toe) zit. Daardoor lijkt alles niet helemaal te kloppen en dat is jammer, want je render is goed ingeblend en goed geplaatst. De tekst is origineel gedaan, alleen het is jammer dat 'ie een beetje wegvalt omdat je de tekst een kleur heb gegeven, die ook in de achtergrond van de tekst terug komt. Al met al word je steeds beter, maar op sommige punten blijf je steken... Keep it up!

Drunkendonkey:

Toen ik nog bij The Duckdome zat, had ik al wat signatures van je gezien en ze waren brilliant. Ook deze signature is weer van het gebruikelijke niveau, echt super! Je signature is lekker licht en daardoor valt hij op, je render is goed ingeblend en belicht. Ook de effecten op en rond je render staan mooi, complimenten :D De tekst is opzich goed geplaatst, alleen is de kleur groen, die je bij een deel van de tekst gebruikt heb, een beetje te licht, waardoor je goed moet kijken om te ontdekken wat er staat.

Stem: Drunkendonkey

Greetz :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...