js007 Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 wat is het verschil tussen de ps3 versie en wii versie van het spel iemand heeft mij gezegt dan je op de wii op het einde neptunus moet doden maar op ps3 is het heel anders daar moet je god verslaan in een game wedstrijd kan iemand antwoorden Reageren
TheGuardian Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Volgens mij zijn bij alle consoles van deze game de gameplay (de verhaallijn) ervan gewoon hetzelfde. In de Wii-versie van de simpsons game zitten echter wel verschillende minigames zoals Bite Night and Bart Wings die je niet hebt bij PS3 of andere consoles. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 De verhaallijn is wel hetzelfde,toch? Ik heb het op ps2. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 De verhaallijn is wel hetzelfde,toch? Ik heb het op ps2. Lees mijn post hierboven nog eens even voor je reageert.. Volgens mij zijn bij alle consoles van deze game de gameplay (de verhaallijn) ervan gewoon hetzelfde Bij deze is je vraag dus ineens beantwoord. Alleen zijn er bij de Wii verschillende minigames toegevoegt aan het spel wat andere consoles dan weer niet hebben. Dat is een extraatje voor de Wii spelers dus Reageren
studio dewolf Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Sommige levels zit niet in ps2 en in ps3 wel vb bij oorlog: vrachtwagen rijdt dichtbij homer en homer moet weglopen. Reageren
js007 Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2008 iemand die ik ken heeft de wii versie en op het einde moet je neptunus doden door er lava ov vuur naar te spuwen en dan il alle water van heel de wereld weg er is daar ook een level waar je in de heml bent en je daar moud flanders dan een berg moet duwen op het einde van ps3 kom je in de hemel en daar zie je maar een bord met moud flanders Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.