Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb nu een aantal Empire Sites.

Ik heb van de extortion missies er al 10 gedaan en nog steeds staan er geen gaurds bij mijn building? Is dat pas bij de ultimate rank? Of staan ze er gewoon niet altijd?

Geplaatst:

ze staan er niet altijd maar hoe lang heb je dit al????

tip: blijf er effe langer staan mischien verschijnen ze dan....zo niet dan is het een bug van het spel..daar kan ik je niet bij helpen srry :cry:

Geplaatst:
Ik heb nu een aantal Empire Sites.

Ik heb van de extortion missies er al 10 gedaan en nog steeds staan er geen gaurds bij mijn building? Is dat pas bij de ultimate rank? Of staan ze er gewoon niet altijd?

Kijk eens een beetje in de omgeving om de site. Meestal staan ze er niet precies voor. Weet je trouwens wel zeker dat je naar de juiste zit te zoeken. Het zijn kale blanke mannen. Met meestal een blauwe shirt. Op het 1ste eiland hebben ze knuppels en pistolen. Op het 2de eiland dragen ze AK's en Silenced U-zi's.

GTA-fan2...:*D

Geplaatst:

Ik dacht dat er sowieso altijd gaurds staan, gelijk bij welke rank...

Je gangmembers hangen rond in de buurt van de bedrijven die je overgenomen hebt.

Je verwart het Protection Racket, als je alle Extortion's gedaan hebt, verandert er niets aan je gaurds.

Herhaal dit net zo lang totdat je het 15 keer gedaan hebt om je reputatie in de Extortion helemaal vol te krijgen.
Geplaatst:

Ik heb ze net zien staan, er waren er 3. Maar ik kon ze de eerste keer niet recruteren, en de keer erna wel. Zal wel een bug zijn.

Geplaatst:
Kijk eens een beetje in de omgeving om de site. Meestal staan ze er niet precies voor. Weet je trouwens wel zeker dat je naar de juiste zit te zoeken. Het zijn kale blanke mannen. Met meestal een blauwe shirt. Op het 1ste eiland hebben ze knuppels en pistolen. Op het 2de eiland dragen ze AK's en Silenced U-zi's.

Dit klopt niet. Vanaf een Drugs gebouw staan er altijd mensen met AK's en Silenced Uz-i's. maakt niet uit of ze op het eerste of 2e eiland staan

• 1 year later...
Geplaatst:

Ik heb ze net zien staan, er waren er 3. Maar ik kon ze de eerste keer niet recruteren, en de keer erna wel. Zal wel een bug zijn.

dat is geen bug zover ik het weet

Geplaatst:

Dit klopt niet. Vanaf een Drugs gebouw staan er altijd mensen met AK's en Silenced Uz-i's. maakt niet uit of ze op het eerste of 2e eiland staan

met akkoord

Geplaatst:

Dubbelpost en een topic onnodig naar boven halen? Het gaat lekker...

Ontopic: De topicstarter zal het probleem al wel opgelost hebben denk ik.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...