SMD Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 Wanneer kan ik nou die Hunter krijgen op de Legerbasis? Ik heb de Chelist gedaan voor de 100% Missie's had ik allemaal gedaan en nog staat die er niet!Wie kan me helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 Weet je zeker dat je de 100% hebt gedaan? Als je hem op de PC hebt kan je dat checken met een mod (vraag me niet welke) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SMD Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 En hoe kom ik dan aan zo'n MOD? PS Ik heb de Chelist helemaal afgewerkt dus klopt wel, en net las ik ergens iets over HP's wat zijn dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 Kijk eens op het oostelijke eiland, onderaan. De Hunter wisselt wel eens van plaats af. De vindplaats vind je >>hier<<, onderaan het oostelijke eiland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 En hoe kom ik dan aan zo'n MOD?PS Ik heb de Chelist helemaal afgewerkt dus klopt wel, en net las ik ergens iets over HP's wat zijn dat? Dat zijn Hidden Packages,er zijn er honderd over heel Vice City verdeeld,en die moet je allemaal vinden En in je stats kan je ook zien hoeveel procent je Vice City hebt uitgespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) En hoe kom ik dan aan zo'n MOD?PS Ik heb de Chelist helemaal afgewerkt dus klopt wel, en net las ik ergens iets over HP's wat zijn dat? HP's zijn Hidden Packs, je moet ze alle 100 vinden voor de 100% EDIT:Ik haat jou Bossinkje Bewerkt: 11 april 2008 door hackman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SMD Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) En hoe kom ik dan aan zo'n MOD?PS Ik heb de Chelist helemaal afgewerkt dus klopt wel, en net las ik ergens iets over HP's wat zijn dat? HP's zijn Hidden Packs, je moet ze alle 100 vinden voor de 100% EDIT:Ik haat jou Bossinkje Bossinkje?? Bewerkt: 11 april 2008 door SMD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 En hoe kom ik dan aan zo'n MOD?PS Ik heb de Chelist helemaal afgewerkt dus klopt wel, en net las ik ergens iets over HP's wat zijn dat? HP's zijn Hidden Packs, je moet ze alle 100 vinden voor de 100% EDIT:Ik haat jou Bossinkje Waarom haat je mij ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 En hoe kom ik dan aan zo'n MOD?PS Ik heb de Chelist helemaal afgewerkt dus klopt wel, en net las ik ergens iets over HP's wat zijn dat? HP's zijn Hidden Packs, je moet ze alle 100 vinden voor de 100% EDIT:Ik haat jou Bossinkje Waarom haat je mij ?? Waarschijnlijk omdat je hem net voor was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 Owja.. Maar daar kan ik toch niks aan doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 Owja..Maar daar kan ik toch niks aan doen? Jawel door te w8chten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 Nou ja, gelukkig wordt hij wel bij mijn totale posts toegevoegd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 Owja..Maar daar kan ik toch niks aan doen? Jawel door te w8chten Ik wist niet dat hij ook wou posten toch?? Ik ben niet helderziend.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 Je kunt ergens onderaan zien wie het topic bekijkt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 Je kunt ergens onderaan zien wie het topic bekijkt... Jah,dat weet ik .. Maar het zou toch kunnen dat jij hem gewoon bekijkt,en niet wil gaan reageren? PS: We gaan nu Off-Topic.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.