Fbi-Crew Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 nou ik keek zo'n video op youtube een analise van wat er in gta 4 ik zit zo te kijken en opeens hoor ik Childeren whit there Backpacks ik d8 WTF Je moet ongeveer van af 5:41 kijken dan hoor je het zelf BRON: <object width="425" height="355"><param name="movie" value=" name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
Jordy_Wvl Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 En wat wil je daarmee zeggen?? Euh dat er kinderen inzitten
Biocount Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) Gefeliciteerd met je zoveelste zinvolle topic... (niet dus) Bewerkt: 11 april 2008 door Biocount
Black Force Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 FBI crew, heb je echt niet door dat je het lid bent dat het meest negatief in de schijnwerpers staat op dit forum! Maar je bent wel grappig met je nutteloos heid, kan er wel op lachen!!
Kai-ShockWave Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) Heb het fragment ff bekeken en ze zeggen bij deze afbeelding dus die zin "Childeren with there Backpacks": Nou, ik zie daar geen kind in... Bewerkt: 11 april 2008 door Kai-ShockWave
Bossinkje Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Mij maakt het niet uit dat het om eilanden gaat hoor is wel de meest logische oplossing, maar het lijkt me nog leuker als ze de hele wereld maken lekker onrealischtish omdat te willen maar wie weet over 30 jaar ofzo, zou tog kunnen gta op google earth spelen XD mar who cares als je al door heel de wereld kan lopen mar dan vind ik zelf dat ze niet met dat je politie achter je aan heb vond ik altijd zo irri Nee,ik eigenlijk ook niet echt.. Er hebben nooit kinderen in GTA gezeten,dus zullen ze ook wel niet in GTA IV zitten lijkt me..
oostzaan Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Het maakt het wel realistieser. Maar ze zitten er denk ik toch niet in. Nog geen een journalist die al ff gespeeld had zei iets over kinderen..En in geen 1 trailer zijn ze gezien.
Von-Helsing Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Kinderen ? Dat zou wel leuk zijn. Maar het zou leuker zijn als je missies met een puber van 16 kon doen. Dat zou leuker zijn Ciao
Dutchy3010 Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Waar gaat het hier over? Je kunt geruchten ook in het geruchtentopic kwijt, kunt screens plaatsen in het screentopic, er is een topic over kinderen in GTA IV, waar je ook naar had kunnen zoeken, kortom: topic is niet nodig... Gesloten, dus...
Recommended Posts