timo2 Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 hallo, ik heb nu een website op freehostia. nu als ik naar mijn web site ga krijg ik de index. website: timothyw.freehostia.com Reageren
Thundercover Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Je moet een bestand index.htm, index.html, index.php of iets in die richting maken. Dan zal de pagina automatisch geopend worden. Let erop dat je niet Index.html (dus met een hoofdletter) aanmaakt, want dat wil ook niet altijd goed werken. Succes! Reageren
timo2 Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2008 hallo, ik heb nu een website op freehostia.nu als ik naar mijn web site ga krijg ik de index. website: timothyw.freehostia.com de index is een folder in mijn browser bij bestandsbeheer, je kunt hem niet bewerken. Reageren
Thundercover Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Dat Index of / wordt weergeven, omdat je geen beginpagina hebt. Ik neem aan dat je start.html als beginpagina wilt? Zo ja, wijzig de naam daarvan in index.html. Als het goed is, werkt het dan wel. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.