IronBullet Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Wat info over GTA 4 . http://www.gamekings.tv/index/videos/een-k...n-van-rockstar/ Reageren
jellha Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Wat info over GTA 4 .http://www.gamekings.tv/index/videos/een-k...n-van-rockstar/ staat dat al niet een paar dagen op internet , heb ik al gezien namelijk Reageren
-IV- Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 'k Vind het niet zo'n interessant filmpje Geef mij maar een paar screens of een clipje van GTA IV zelf. Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Ken ik al (Gamekings, toch ?) Naja, ik had eerst gedacht dat we had te zien kregen van GTA. Maar helaas. Ciao Reageren
The Black Cat Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Toen ik zag staan "een kijkje in de keuken van Rockstar" had ik niet gedacht dat ze het ZO letterlijk bedoelden... Reageren
js007 Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 ik zit ingelogd op die site ( nog niet actief ) het is echt tof maar jammer dat de sniper een beetje te slap is ik kijk elke dag naar hun filmpjes Reageren
steintje Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 weten jullie op welke dinsdag gamekings over gta iv gaat? Reageren
michaelfivez Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Ze hadden zeker niets om op hun site te zetten Kosten nog moeite bespaard Reageren
snowguard3 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 ik wil ook bij een game programma werken dat wil ik ook GTA IV spelen kan echt niet meer wachten Reageren
js007 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 ik wil ook bij een game programma werken dat wil ik ook GTA IV spelenkan echt niet meer wachten elke dag een kater en nog een paar gevallen braken en al die dingen ik wil gamer worden ben ik al Reageren
oostzaan Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Wat info over GTA 4 .http://www.gamekings.tv/index/videos/een-k...n-van-rockstar/ staat dat al niet een paar dagen op internet , heb ik al gezien namelijk een paar dagen Een paar weken al bedoel je.. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Wel een geinig filmpje alleen het is niet zo heel boeiend. Maar toch leuk dat je weet hoe de keuken/kantine van rockstar eruit ziet Reageren
steintje Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 over een paar dagen dan brengt rockstar een magazine uit met 100 pagina,s alleen over deze game. de bron is gamekings op het eind van het laatste filmpje dat ze naar san fransisco gaan. Reageren
FireFighter Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Ik vond het niet echt spannend ofzo Ik dacht dat ze een geintje maakten toen ze in de keuken gingen kijken maar nee... Thegtaman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.