Dead-Dodo Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Ik heb een banner gemaakt voor mijn forum, en later verkleind voor signature en zou graag willen wat jullie ervan vinden. Note: Als dit tegen de regels is gelieve verwijderen en er een slotje op doen. Reageren
Jay; Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Om te beginnen vind ik dat de font van Need For Speed er goed uit ziet en je hebt hem uiteraard op de juiste plek gezet. Verder vind ik de signature eigenlijk niets speciaals hebben en is het in feite wat knip en plak werk geworden waarbij alles er doodgewoon uitziet. Probeer dus voortaan wat meer effecten toe te voegen aan je sig's. Zo is de achtergrond bijvoorbeeld erg leeg en zwart terwijl je er ook nog wat doorheen had kunnen doen. Ook mis ik een border en als je dat zelf had gedaan zou die erg mooi zijn als die groen was geweest met een dunne rand, passend bij de signature dus. Ik hoop dat je er dus voortaan wat meer effecten in doet en de border niet vergeet, veel succes verder! Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 24 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2008 THNX voor je rate, meestal wacht ik tot als er 2 geantwoord hebben maar, naar een poos wil ik em toch ff Bumpen . anybody? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.