Bossinkje Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 Hey allemaal. Ik weet dat er een Cop outfit bestaat,en een Street Outfit enz.. Maar bestaat er nou eigenlijk ook een Leger-Outfit?? Bossinkje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 Nee bestaat niet, er bestaat wel een politie uniform. Wat je kunt krijgen na de missie Copland en No Escape. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 Ja,dat weet ik...Die heb ik zelf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) Er zijn volgens mij wel mods waar je een Militair Uniform kan krijgen,maar ik kan de link niet vinden .Maar als je die mod dan gebruikt dan verandert er niks behalve de unniform?dus als de streetoutfit veranderd in de Militair Uniform dan kan je niet in het leger in dus dan heeft die mod eigenlijk geen nut maar je moet het zelf weten.Ik wil niet zeggen dat de streetoutfit dan veranderd wordt want ik heb die mod zelf niet en ik weet ook niet waar je die kan krijgen. (EDIT:Het verbeteren moest vanwege spellingfouten :$ ) Bewerkt: 11 april 2008 door GTA Player10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 Je kan wel de skin veranderen. Dit is bijvoorbeeld een army skin. Volgens mij moet je die skin dan in C:\Program Files\Grand Theft Auto Vice City\skins plaatsen. Daarna moet je bij Options in het ingame pauze menu even de skin veranderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 Dat klopt helemaal... Je zult in plaats van de normale tommy een legertommy hebben... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 Oke,bedankt allemaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 Die manier had ik je ook al uitgelegd, Bossinkje... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 Ja,ik zeg toch ook allemaal?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.