Adren4Line Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Ik denk dat sommige mensen dit weer een nutteloos topic vinden maar mij is wat opgevallen toen ik de nieuwe screens aan het bekijken was. In deze screen zie je rechts een man met zijn arm omhoog staan. Voor hem lijkt het net of er een kat zit die hij wil laten springen. Zouden er dan toch dieren in gta zitten? Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 zou mogelijk kunnen zijn er zijn ook vogels die u 'echt' zijn en niet meer zo als SA dat ze overall door heen vliegen Reageren
The Black Cat Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Als je goed kijkt, zie je dat die man de plantjes water aan het geven is met een gieter. Over detail gesproken! Reageren
michaelfivez Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Volgens mij is ie eerder een smurrie of zo aan het weg smijten. Maar er kunnen natuurlijk dieren in GTA IV zitten. ZO zijn er duiven die je kunt neerknallen dus misschien ook andere dieren Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 dan moeten de zeedieren ook wat beter worden In sa is het of een plaatje dat voorbij drijft, of het is een stuk wit iets dat in vorm is gebracht. Reageren
js007 Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 die screen is zo ongeaieerd die saxheeft niet eens knopjes en die man is in het park het gras water aan het geven Reageren
steintje Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 hoe kom je aan die screen? Reageren
js007 Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 komt van oficiele site van gta4 Reageren
Hayte Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 ik zie wel soort van knopjes op de saxofoon hoor... maar als ze echt detailleerd dieren gaan doen dan komt GreenPeace of een of andere vereniging op hun dak af, dus ik denk niet dat het gebeurt... Reageren
Jozz Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 ik weet zeker dat de mensen van greenpeace ook niet willen dat mensen worden dood geschoten Reageren
MrGrandtheftauto Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) Het mag duidelijk zijn, dat de weergave van de screen een man die het gras water geeft laat zien. Groetjes, MGT Bewerkt: 11 april 2008 door MrGrandtheftauto Reageren
Little Jacob Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Hij geeft het gras water Reageren
drial Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Het mag duidelijk zijn, dat de weergave van de screen een man die de tuin water geeft laat zien. Groetjes, MGT Waar zie jij die screen ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.