Fbi-Crew Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Nou, Hoop dat hier GEEN topic over is maar de zeedieren hoe staat het met hun een echte dolfijn van dolfinaruim of een drijfed plaatje als SA ? Reageren
js007 Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 er zullen wel vissen in zitten hoor maar dolfijnen ?? Reageren
steintje Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 ik hoop ook haaien en allemaal andere vissen. Reageren
mdgNL Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Shit man wat kan mij dat wat boeie, als of je naar vissen gaat kijken terwijl je GTA IV zit te spelen Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Shit man wat kan mij dat wat boeie, als of je naar vissen gaat kijken terwijl je GTA IV zit te spelen als je niks te doen hebt kan het heel boeiend zijn hoor, maar ik denk helaas wel dat het net als in SA een drijfend plaatje is. Reageren
steintje Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 ik denk het niet want er is nu echt heel veel veranderd platte vogels zijn er nu ook niet meer en je kan ze neerschieten. Reageren
drial Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) jongen lul niet zo slap..... koop een goudvis en ga er naar kijken.. Bewerkt: 11 april 2008 door drial Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) jullie nieuwtjes mogen ook wel eens wat aardiger zijn. Dit topic gaat over dolfijnen in GTA IV niet over dat het saai is of een goudvis uit de Wibra! steintje, in SA kon je de vogels ook neerschieten, maar toen verdwenen ze in het niets (als je raak schoot) hieronder, jij kan flink spammen Bewerkt: 11 april 2008 door bierbuikje Reageren
drial Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 jullie nieuwtjes mogen ook wel eens wat aardiger zijn. Dit topic gaat over dolfijnen in GTA IV niet over dat het saai is of een goudvis uit de Wibra!steintje, in SA kon je de vogels ook neerschieten, maar toen verdwenen ze in het niets (als je raak schoot) hoe lijp is dat.... Reageren
Little Jacob Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Het lijkt me wel leuk als er meer zeedieren inkomen, bijvoorbeeld dat je opgegeten kan worden door haaien Maar ik zou het niet zo erg vinden als het er niet in zit, maarja Reageren
drial Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Het lijkt me wel leuk als er meer zeedieren inkomen, bijvoorbeeld dat je opgegeten kan worden door haaien Maar ik zou het niet zo erg vinden als het er niet in zit, maarja Haaien zijn kut beesten, geloof me daar wil je niet door worden opgegeten.. !! Reageren
Digi-Djeff Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) Haaien en dolfijnen zitten er hopelijk niet in. Dat past niet in het beeld van Liberty City, was het Vice City, dan was het een ander verhaal Bewerkt: 11 april 2008 door Digi-Djeff Reageren
michaelfivez Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 jongen lul niet zo slap..... koop een goudvis en ga er naar kijken.. Vind ik ook Reageren
Adren4Line Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Gewoon wat vissen. Het lijkt me niet echt dat er dalijk een haai in de stad aanspoelt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.